Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
QuintyKelly schreef:Even een link naar een krantenartikel. Cas is een vriend van mij die de ziekte van Lyme heeft. Helaas is hij inmiddels uitbehandeld..
http://www.tubantia.nl/achterhoek/cas-2 ... ~ab2e6bf5/
Sill_Monster schreef:QuintyKelly schreef:Even een link naar een krantenartikel. Cas is een vriend van mij die de ziekte van Lyme heeft. Helaas is hij inmiddels uitbehandeld..
http://www.tubantia.nl/achterhoek/cas-2 ... ~ab2e6bf5/
Heeft hij ook wel eens bioresonansie behandeling gedaan? Ziekenhuizen en dokters met Lyme is prut, een antibiotica kuur voor een langere tijd heeft geen nut. Met lyme heb je veel meer nodig qua ondersteuning en pijnstillers. Ik ken iemand die mensen hiervoor behandeld. Je mag me altijd Pb'en!
wendyenbram schreef:Ik heb de zelfde klachten, bij mij is er idd Fibromyalgie uit gekomen. (...) En zelfs als het niet te behandelen is, toch fijn te weten wat je hebt.
Janneke2 schreef:wendyenbram schreef:Ik heb de zelfde klachten, bij mij is er idd Fibromyalgie uit gekomen. (...) En zelfs als het niet te behandelen is, toch fijn te weten wat je hebt.
...gelukkig is fybromyalgie goed te behandelen en vaak te genezen (methode orthomoleculair/ PNI ; darmflora opkrikken, L-Tryptofaan, magnesium etc tegen de pijn, 'weken in' natriumbicarbonaat om het melkzuur af te voeren, bijnieren opkrikken en daarna de spiercelstofwisseling aanpakken. En dan geleidelijk aan herstellen.)
Citaat:Citaat:...gelukkig is fybromyalgie goed te behandelen en vaak te genezen (methode orthomoleculair/ PNI ; darmflora opkrikken, L-Tryptofaan, magnesium etc tegen de pijn, 'weken in' natriumbicarbonaat om het melkzuur af te voeren, bijnieren opkrikken en daarna de spiercelstofwisseling aanpakken. En dan geleidelijk aan herstellen.)
Wauw fijn dat Fibromyalgie goed te genezen is, Jammer dat er dan zoveel mensen rond lopen bij wie het leven met Fibromyalgie een ramp of erger is.
ik heb er ook al veel aangedaan (zonder medicatie) maar helaas gaat niet over hoor!!! ja ik heb mijn betere momenten, en soms lijkt het ook even weg... Om daarna dubbel en dwars weer aanwezig te zijn.