xyzutu2 schreef:.........als je klachten ernstig genoeg zijn dan kan het de moeite waard zijn om ondanks alle gevaren/nadelen van THC toch een combi van THC + CBD te slikken. Zo gebruiken psychiatrische patienten eerder CBD omdat de risico's van THC voor hen te groot zijn (wanen, hallucinaties, hypomaan/manisch worden, paniekaanvallen doordat je dingen ziet die er niet zijn, erg riskant als je daar al gevoelig voor bent), maar zullen mensen in een vergevorderd stadium van kanker eerder voor CBD + THC gaan doordat de voordelen van THC de nadelen van THC dan overtreffen.
Abacab schreef:Wat jammer al die anti-propaganda en bangmakerij. Allemaal praatjes die de farmaceutische industrie met haar dubieuze praktijken verspreid zodat mensen vooral afblijven van dit geneeskrachtige kruid dat door moeder aarde zelf wordt geproduceerd.
De farmaceutische industrie propt mensen liever vol met synthetische CBD olie waar zij alleen het patent op hebben.
Jammer dat je serieuze waarschuwingen afdoet als praatjes en stemmingmakerij. Ik ken 2 mensen die erg naar werden van THC (en dat probeerden omdat ze overal lazen dat THC helemaal niet hallucinogeen werkt en dat dat maar propaganda is + dan nog de onzin dat lage doses niet zouden werken) en wel degelijk last kregen van een nare 'high'; eentje werd er manisch door en een ander kreeg een soort bad-angsttrip doordat hij zijn waarneming niet meer kon vertrouwen.
Jammer dat je ook zo complottheoretisch
reageert: iemand waarschuwt dat THC niet zonder risico's is en jij doet dat af als anti-propaganda en stemmingmakerij door 'de farmaceutische industrie' (is bv De Tuinen & Jacob Hooy & Cannamedic & co farmaceutische industrie dan?) die mensen alleen maar volpropt met synthetische CBD (waar haal je het synthetische vandaan in mijn berichten? Ik heb het toch juist over biologisch geteelde CBD+ olie?)...
Jammer dat er nog steeds zo verbeten naar complotten wordt gezocht in deze hoek, want dat doet echt afbreuk aan de serieuze verlichting die deze twee middelen kunnen geven, maar die ook allebei zo intens kunnen werken dat je we serieus moet nadenken over wat je doet - en dus niet gewoon een lekker stoot CBD met lekker veel THC van de buren moet nemen, weet ik veel hoeveel erin zit maar dat maakt niet uit want op Bokt las ik dat hoe meer hoe beter is en al dat fabrieksspul is toch nep en synthetisch en dat CBD alleen sowieso niet werkt dus dan kun je beter je buurman op zijn mooie blauwe ogen vertrouwen...