Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
butengeweun schreef:Voor schimmel in de vagina een urine monster inleveren? Hier werd er door de ha even snel gekeken en dan kunnen ze het zo zien.
Mijn eerste keer schimmel is zo ook intdekt, bleef maar tobben met het gevoel van blaasontsteking en toen 3 huisartsen verder (dank die man op mijn knieen, hij was de vervanger van een vervanger)
Maar hopelijk komt er wat uit
Emmaa_ schreef:Cranberrypillen kunnen helpen bij het voorkomen van een blaasontsteking, maar het is geen geneesmiddel. Als je echt een blaasontsteking hebt zul je toch echt een kuurtje moeten halen. Bij cranberrypillen kan het lijken alsof de klachten minder worden maar uiteindelijk gaat het niet helemaal weg.
Goed dat je even bent wezen testen TS! Buiten schimmelinfectie kan het namelijk ook prima iets van bacteriele vaginose zijn, dat kan hetzelfde aanvoelen als een blaasontsteking. Wel goed opletten als je een spiraal hebt, dit soort infecties kunnen 'in' de spiraal gaan zitten waardoor ze een stuk hardnekkiger en blijvender kunnen worden.
Citaat:Cranberrypillen kunnen helpen bij het voorkomen van een blaasontsteking, maar het is geen geneesmiddel. Als je echt een blaasontsteking hebt zul je toch echt een kuurtje moeten halen. Bij cranberrypillen kan het lijken alsof de klachten minder worden maar uiteindelijk gaat het niet helemaal weg.
Chiave schreef:Na gebruik van AB heb je toch nog steeds vaak last van een schimmelinfectie? Ik moest ook eerst de AB kuur doen en daarna de infectie behandelen.
Captain schreef:Je hebt het steeds op een vrijdag schrijf je en in de loop van het weekend neemt het weer af... Is er niet iets wat je donderdag eet/drinkt (alcohol?) Wat je normaal niet neemt? Want het is toch gek dat het steeds op dezelfde dag komt..