Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djoopie schreef:Klinkt heftig Elize! Mijn zwangerschappen waren ook geen feestje. Ook HG. Maar wel medicijnen gehad hiertegen. Die werkten echt goed genoeg om door te kunnen gaan! Gelukkig maar. Snap niet dat ze die niet iedereen aanbieden, maar ja helemaal gezond is het natuurlijk niet.
Heel veel sterkte nog de laatste maanden. Je krijgt er veel voor terug, dat wel!
Ik begrijp overigens helemaal dat je ondanks de 'afwijking' er toch voor gegaan bent. Ik zou het zelf super stressvol gevonden hebben, maar volgens mij sla je je daar goed doorheen.
ElizeVdS schreef:Oei Romy dat is ook niet prettig indd. Gelukkig wel alweer 39w dus nog Max een week of 3. Doe je de baby kom maar dans al? Of nog wel geduld?
Suzanne F. schreef:Wat is Hg?
Ik vond zwanger zijn heerlijk. Alleen in het begin misselijk geweest, verder nergens last van gehad. Ik kon ook alles nog. Na 20 weken wel gestopt met paardrijden. Ik baalde echt dat ik moest bevallen, ze had er van mij wel altijd in mogen blijven, ik vond het zo gezellig. Bevalling was hel trouwens. Dat wil ik nooit meer overdoen.
Urona447 schreef:Hier idd ook opnames, primperan en emasafene. Kleine was bij geboorte ook maar 1845 gram en die hg heeft daar echt een grote rol ingespeeld. Ook nog pre eclampsie erbij gekregen en na de bevallings ptts gekregen waar ik nu gelukkig van hersteld ben. Mensen snappen mij gelukkig heel goed als ik zeg dat ik geen tweede wil.
Coloured schreef:Ik was bij alle 4 mijn zwangerschappen ook vreselijk ziek/misselijk en moe! Bij de laatste ook emesafene gebruikt. Hielp minimaal.
Ik doe ook duizend keer liever een bevalling dan een zwangerschap. Met een bevalling weet je dat je er met 1of 2 dagen vanaf bent maar een zwangerschap: die 9 maanden zijn bijna niet te overzien als je net weer zwanger bent en hondsberoerd.. Toch steeds weer de stap genomen.![]()
Sterkte TS, er komt echt een eind aan. Verstand op nul en blik op oneindig...
Suzanne F. schreef:Cadeautje??nou ik vond het rustiger toen ze er nog in zat. Wat een woorden en getier er tegenwoordig uitkomt..... Pfffff ik wou dat ik het weer terug kon duwen.