Boompje1985 schreef:Is je bloeddruk nagekeken?
Paar weken geleden was die goed. Maar kan het morgen nog ff vragen weer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loesjeislief schreef:Sjolvir schreef:Hier beweegt niets, dus alleen centraal een vlek, waar je "omheen" moet kijken, wat dus niet gaat, omdat ie centraal blijft als je ergens anders heen kijkt. Heel onhandig. maar schijn het ermee te moeten doen. (Kan gelukkig blind typen, maar ehh, lezen... dat is wel onhandig en mensen herkennen, zit dan precies daar waar gezicht zou moeten zittenkortom... gezichtsherkenning fail... moet het hebben van postuur of kleding op zo'n moment. Tekekende en had meer priegel hobby's maar dat is ook geen doen als je geen barst ziet)
En dat allemaal door migraine? Kan het nog wegtrekken denk je?
Demyana schreef:Heb het ook. Bij mij is het ook deels hormonaal. Toen ik aan het rommelen was met anticonceptie, was het heel erg. Ook heb ik het een keer 2 weken lang (vrijwel) dagelijks gehad, bij mij was het toen een beknelling bovenin mijn nek. Na 2 wk non stop (dus ook wazig zien, soms zelfs blokkerig, schokkerig), duizelig, dan weer die kartels/flitsen, dan zonder). Na 1 behandeling bij de osteopaat was het helemaal weg! Behalve dan af en toe die hormonaal gerelateerde keren.
Ben zelfs toen bij de neuroloog geweest hiervoor. Ze zei dat die migraine met aura kan blijven hangen (wat bij jou vermoedelijk zo is), dan is het alleen wazig zicht, zonder die echte aanvallen.
Ze zei dat bepaalde bloeddruk tabletten ook als bijwerking deze soort migraine tegengaat.
Waard om na te vragen bij de huisarts. En bij blokkade osteopaat!