Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:2 dagen voor ik ongesteld moet worden krijg ik migraine, ik kan de klok erop gelijk zetten. Ik kan mij met mijn werk moeilijk maandelijks ziekmelden dus stop er altijd maar paracetamol en brufen in maar dat helpt alleen om de hevigste pijn minder te maken.
Ik lees dus graag mee voor suggesties.
__Robijn__ schreef:Jolien87 schreef:2 dagen voor ik ongesteld moet worden krijg ik migraine, ik kan de klok erop gelijk zetten. Ik kan mij met mijn werk moeilijk maandelijks ziekmelden dus stop er altijd maar paracetamol en brufen in maar dat helpt alleen om de hevigste pijn minder te maken.
Ik lees dus graag mee voor suggesties.
als jij ook anticonceptie gebruikt, probeer eens te stoppen met hormoon inname.
Ik kon ook mijn klok er op gelijk zetten.
bruintje123 schreef:Zwanger zijn wil ook wel eens de oplossing zijn jolien
Mijn schoonzusje heeft 3 kinderen en bij alle 3 de zwangerschappen geen 1 migraine aanval gehad.
Macs schreef:Ik lees trouwens overal dat mensen koude doeken/icepacks enzo fijn vinden op hun hoofd.
Het liefst doe ik een hete kruik in mijn nek of gebruik ik het als kussen. Ik ga ook altijd onder de hete douche.
Maar bij mij komt migraine dan ook door spierspanning in mijn nek en schouders. Maar wellicht een tip voor mensen die het ook hebben door spierspanning.
Jolien87 schreef:Ik heb weleens aan een spiraaltje gedacht, maar wij overwegen om ergens in de komende jaren aan kinderen te willen beginnen dus ik weet niet of een spiraaltje dan wel de moeite waard is.
Jolien87 schreef:Ik heb weleens aan een spiraaltje gedacht, maar wij overwegen om ergens in de komende jaren aan kinderen te willen beginnen dus ik weet niet of een spiraaltje dan wel de moeite waard is.
kwita schreef:heb je echt migraine of heeeel erge hoofdpijn?
Dat is belangrijk om te laten vaststellen ik heb al 4 jaar vreselijke hoofdpijn van daglicht en dan geruid brr.
Tot ik dus bij een neuroloog kwam en die gaf me een pilletje per dag 5mg en ik heb echt geen hoofdpijn meer, de oorzaak is onderzocht maar onbekend en blijft het symptoom bestrijding!.
maar probeer wel te achterhalen wat de oorzaak is bij een huisarts of neuroloog,
voordat je het beste paardemiddel van bokt in huishaalt