Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Ik ben eigenlijk flabbergasted. Net de psychiater gesproken, die wilde dat ik toch doorging met vlot afbouwen. Anders duurde het te lang vond hij. Eigenlijk wel schokkend vind ik. Ik heb uiteindelijk duidelijk gemaakt dat ik met njet meer dan 2 mg per keer wil afbouwen, en dat ik de vloeibare vorm wil.
Onvoorstelbaar....
Joolien schreef:Zucht.. Ik net naar de apotheek om mn medicatie op te halen. Zegt ze, mm ik zie niks staan. Ik verteld dat ik gisteren ben gebeld, maar dat kwam niet van hun.
Ik vond t al zo vreemd, gisteren werd ik gebeld over dat de medicatie later was, en toen noemde ze een heel oud adres van mij, van 6 jaar terug.
Blijkt dus dat mn psychiater een oud dossier van mij heeft gebruikt om de medicatie te bestellen, terwijl ik hem nog heb gezegd welke apotheek ik had. Blijkt dus dat er een andere apotheek de opdracht heeft gekregen, dat is dus een apotheek waar ik nog nooit ben geweest.
Vage oliebol dus, ik moet morgen mijn medicatie ophalen bij een apotheek die ik niet eens ken...(moest besteld worden, anders had ik het alsnog bij mn huidige apo meegenomen)
Mijn huidige apotheek vond dat echt een kwalijke zaak, en dat ga ik ook zeker vermelden morgen en aan mijn psychiater(die moet ik maandag nog even bellen).
Toen kwam ik met mn apotheker aan de praat over dat de psychiater mij in 3 weken wil afbouwen, dr mond viel open. Vooral omdat ik het van hem eigenlijk moest doorzetten. Zij zei ook, voel het zelf aan, ga niet te snel, en luister vooral niet naar de psychiaterDoe er maar een paar maanden over desnoods.