altijd maar moe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 17:56

SecretLIN schreef:
ze weten dat de waardes niet goed zij is nu al 4 jaar zo.

ik eet wel fruit enz
bedoel meer geen snoep frisdranken en suiker in koffie of thee, eet smorgens brood.

ikben wel bezig overdag schoonmaken en zware dingen doen maar merk dat mn lichaam het niet trekt beetje lastig uit te leggen.

hartkloppingen heb ik heel soms.
gevoel licht in mn hoofd.

mn arts wil niet veel doen ookben ik aljaren niet merr ongesteld dit kon ook geen kwaad volgens haar

Ik vind dit klachtwaardig gedrag.

Je zult idd niet doodgaan aan 'wegblijvende menstruatie', maar daarna houdt het op.

Zoek svp een betere huisarts, dat is investeren in je gezondheid.

Op zich kan een goede natuurgeneeskundige arts jou ook helpen (het hoeft niet per se thyrax etc te zijn).

Wat is trouwens je temperatuur...?

(Ik had op gegeven moment 34.9 en vond dat veel te laag. Ik heb een klacht ingediend tegen de huisarts die bleef zeuren en op gegeven moment zelfs vroeg "Waarom of die temperatuur belangrijk voor mij was?" Resultaat: berisping.)

AlwaysH

Re: altijd maar moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 17:57

Eet je vlees? Gebrek aan ijzer kan soms ook duizelingen opwekken (weet ik als vegetariër).

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:11

AlwaysH schreef:
Eet je vlees? Gebrek aan ijzer kan soms ook duizelingen opwekken (weet ik als vegetariër).

(Extra) noten of bepaalde groenten of kruiden (zoals bijvoorbeeld basilicum) zou dat moeten oplossen, als dat de reden van TS is dan.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:14

Heb je mijn reactie gelezen? Voedsel intolleranties kunnen deze klachten veroorzaken, iets wat ik zeker zou bekijken...

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:16

k_m schreef:
Heb je mijn reactie gelezen? Voedsel intolleranties kunnen deze klachten veroorzaken, iets wat ik zeker zou bekijken...

En dat is dan weer wat anders dan allergie, ik kan niet tegen gluten volgens de immupro test maar ben niet allergisch.

Overigens hielp het eliminatiedieet mij helaas niet aan meer energie.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:18

Vero schreef:
AlwaysH schreef:

(Extra) noten of bepaalde groenten of kruiden (zoals bijvoorbeeld basilicum) zou dat moeten oplossen, als dat de reden van TS is dan.

Vitamine B en B12 zitten in vis, vlees en noten (vooral), maar vitamini pilletjes lijken me ten alle tijden een beter manier. weet je zeker dat je genoeg binnenkrijgt.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:23

Klopt, maar het beste is het wel om het uit voedingsmiddelen te halen. Maar als het niet anders kan is dat zeker het beste om te doen :)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:24

SecretLIN schreef:

ik eet wel fruit enz
bedoel meer geen snoep frisdranken en suiker in koffie of thee, eet smorgens brood.

ikben wel bezig overdag schoonmaken en zware dingen doen maar merk dat mn lichaam het niet trekt beetje lastig uit te leggen.

mn arts wil niet veel doen ookben ik aljaren niet merr ongesteld dit kon ook geen kwaad volgens haar

Hoi als de gesmeerde bliksem naar een andere arts jaren niet meer ongesteld is de graadmeter dat er wel wat is. en meteen een klacht bij de tuchtraad indienen . en er mee dreigen kan geen kwaad. sterkte

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:24

Azmay schreef:
k_m schreef:

En dat is dan weer wat anders dan allergie, ik kan niet tegen gluten volgens de immupro test maar ben niet allergisch.

Wat wil je hier mee net bedoelen? Van beiden kan je deze klachten krijgen.. Ik heb met mijn lactose intollerantie er namelijk wel baat bij om het te laten qua energie.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:26

Vero schreef:
Klopt, maar het beste is het wel om het uit voedingsmiddelen te halen. Maar als het niet anders kan is dat zeker het beste om te doen :)

Als je dusdanig erg vermoeid bent staat de hoeveelheid voor op de manier hoe lijkt me. :P
Maar het lijkt me stug dat dit het probleem van TS is.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:29

AlwaysH schreef:
Vero schreef:

Als je dusdanig erg vermoeid bent staat de hoeveelheid voor op de manier hoe lijkt me. :P
Maar het lijkt me stug dat dit het probleem van TS is.

Ja maar je snapt wat ik bedoel :P

Denk ook niet dat dit het probleem is inderdaad, mar je weet het maar nooit.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:32

Naar een andere HA gaan. Gewoon even pas op de plaats nu en laten uitzoeken vanwaar je klachten komen. Je hebt maar 1 gezondheid, wees er zuinig op. :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 18:57

lisem94 schreef:
Shenavallie schreef:
Geef bij jouw eigen huisarts aan dat je je zorgen maakt en graag een doorverwijzing wilt. Als jouw huisarts daar niet voor openstaat, dan kun je altijd nog een second opinion bij een andere huisarts vragen.

TS stuurt zelf eigenlijk al vanaf het begin subtiel aan naar een andere huisarts omdat ze het vertrouwen verloren denkt te zijn in deze (even ongeacht aan wie dat ligt). Waarschijnlijk is het fijner voor haar om de confrontatie verder niet meer op te zoeken met haar huidige huisarts en gewoon naar een andere te gaan.

Al moet je natuurlijk zelf weten waar je je prettig bij voelt ts.

Ik snap wat je bedoelt. Dat is ook de reden dat ik ooit ben weggegaan bij mijn voormalige huisarts. Die deed pas wat als je hem over de tafel trok en boos werd. En dan nog adviseerde hij liever een paracetamolletje. Degene die ik nu heb is echt top!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 19:08

k_m schreef:
Azmay schreef:

Wat wil je hier mee net bedoelen? Van beiden kan je deze klachten krijgen.. Ik heb met mijn lactose intollerantie er namelijk wel baat bij om het te laten qua energie.

Als je alleen op allergie laat testen kan je missen dat je wel intolerant bent, dat bedoel ik.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 23:31

rapido schreef:
Hoe weet je zeker dat je schildklier te traag werkt? Mijn schildklier is eens te snel gaan werken, was vergroot en daarvoor moest ik een CT scan met vloeistof om het zeker te weten.

meerdere keren bloed erop latwn prikken, huisarts gaf zelf aan dat het afwijkend was maar zou vanzekf bijtrekken

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 23:32

[/quote]

Wat wil je hier mee net bedoelen? Van beiden kan je deze klachten krijgen.. Ik heb met mijn lactose intollerantie er namelijk wel baat bij om het te laten qua energie.[/quote]
Als je alleen op allergie laat testen kan je missen dat je wel intolerant bent, dat bedoel ik.[/quote]

ben toevallig al eens getest op allergieen heb ookheel veel last van mn oren ben er paar x voor naar ziekenhuis geweest..

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 23:34

AlwaysH schreef:

ja soms maar niet veel eigenlijk bijna niks of moet door de macaroni oid zitten, echt stuk vlees pakken nee eigenlijk nooit

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 23:35

Janneke2 schreef:
SecretLIN schreef:

ik eet wel fruit enz

Ik vind dit klachtwaardig gedrag.

Je zult idd niet doodgaan aan 'wegblijvende menstruatie', maar daarna houdt het op.

Zoek svp een betere huisarts, dat is investeren in je gezondheid.

Op zich kan een goede natuurgeneeskundige arts jou ook helpen (het hoeft niet per se thyrax etc te zijn).

Wat is trouwens je temperatuur...?

(Ik had op gegeven moment 34.9 en vond dat veel te laag. Ik heb een klacht ingediend tegen de huisarts die bleef zeuren en op gegeven moment zelfs vroeg "Waarom of die temperatuur belangrijk voor mij was?" Resultaat: berisping.)

zal het eens opmeten, doe dat eigenlijk nooit

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 23:36

overigens heb ik op mijn 17e ernstig brommer ongeluk gehad 2 maand ziekenhuis bovenbeen verbrijseld miss toch daar nog pijn van?

en heb hersenvliesontsteking gehad

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 23:57

oliebol TS, dit werd bijna eng: ik begon te lezen en herkende me in je klachten (weinig energie, hartkloppingen, afvallen..) daarna de menstruatie die wegblijft (ben altijd onregelmatig geweest, nu ook nog niet ongesteld geweest sinds komst kleine) en dan ook nog op je 17 iets heftigs meegemaakt (ik heb toen 2 hersenbloedingen gehad).

Ben wel naar de Ha geweest vanwege due hartkloppingen, maar dat was 'niet erg'. Tja, was toen ook niet te meten. Maar dat ik soms echt naar mijn borst grijp omdat ie zo tekeer gaat, echt in het verkeerde ritme zit, lijkt mij ook niet normaal eigelijk.

Ik volg je zeker ff mee! Hoop dat je je verhaal bij een andere Ha kwijt kan?

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 00:34

Klachten zijn herkenbaar...
Ik was ook altijd moe. Dir als gevolg bleek toen van een schrikbarend laag hb (3.2) als gevolg van ijzertekort. Oorzaak nooit gevonden maar ben flink opgeknapt na het bijzetten van 2 zakjes bloed en goed op mijn eten letten.

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 01:11

SecretLIN schreef:

ik eet wel fruit enz

Dat niet ongesteld zijn he.. zoek eens naar pcos, misschien dat je daar iets van herkent? En indeed een andere arts, die je wel serieus nemen. Toen ik bij mijn vorige arts aankaartte dat ik steeds doodmoe was en hij zei dat het tussen mijn oren zat was ik er klaar mee en ging ik naar een ander.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 01:42

DynamiteS schreef:
SecretLIN schreef:

ik eet wel fruit enz

Dat niet ongesteld zijn he.. zoek eens naar pcos, misschien dat je daar iets van herkent? En indeed een andere arts, die je wel serieus nemen. Toen ik bij mijn vorige arts aankaartte dat ik steeds doodmoe was en hij zei dat het tussen mijn oren zat was ik er klaar mee en ging ik naar een ander.

Mijn huisarts deed ook niks toen ik doodmoe was, hij gooide het op te weinig slaap.
Paar maanden daarna was ik terug gegaan omdat ik nogsteeds zo moe was dat ik dagen lang kon blijven slapen zelfs daar deed hij niks mee behalve kijken naar m'n bloeddruk die enorm laag was.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 01:47

AlwaysH schreef:
Vero schreef:

Vitamine B en B12 zitten in vis, vlees en noten (vooral), maar vitamini pilletjes lijken me ten alle tijden een beter manier. weet je zeker dat je genoeg binnenkrijgt.

Zomaar multivitamine preparaten slikken onder het motto "dan weet ik zeker dat ik genoeg binnenkrijg" is in het beste geval zinloos, in het slechtste schadelijk.