Voor mij idd ook niet LM, wij kunnen als we willen inderdaad ook zelf gaan verkopen enzovoort. Maar ik ben daar totaaaal het type niet voor. En daarbij werk ik gewoon fulltime Maar de producten zoals het ontbijt en thee werken prima voor ons. En iedereen is anders, dus het zal zeker niet iedereen bevallen!
Ik vind die hom avonden juist hilarisch... maar ik ben ook te nuchter voor de hele heisa eromheen maar ik zie echt wel resultaat van de producten icm de healthy active lifestyle
De reden waarom het zo duur is, is niet de kwaliteit maar het feit dat er heel veel mensen een centje aan willen verdienen. Het gaat tig keer over de kop voor het bij jou terecht komt.
Als je af wil vallen kan je beter een fijne voedingscoach zoeken, kost waarschijnlijk minder omdat je niet aan een bepaald merk producten zit.
moet eerlijk toegeven: kreeg het deze morgen echt niet binnen Heb dan maar mijn boterham en yoghurt genomen
Cococo
Geplaatst: 14-04-17 17:14
Gebruikte het dagelijks, me nog nooit zo fit gevoeld als toen ik echt goed gebruikte. Als straks mijn loon weer op peil is ga ik weer 100% over voor ontbijt en lunch.
Ik maak shakes in de blender en doe er meteen mijn fruit voor de dag in en soms ook groentes, zoals bietjes. Zo maak je het precies zoals je het zelf lekker vind.
Ik val er niet echt van af, daarvoor ben ik te dol op snoep. Maar mijn energie is top en mijn spieren steviger.
Ik heb een distributeurspas voor de korting. Want ook hun aloelotion en gel is heerlijk. De energiedrank gebruik ik ook op stal.
Je hebt overal voor en tegenstanders van, dus probeer het uit en kijk wat je er zelf van vind. En als je het wat vind, neem dan zo'n pasje voor de korting.
eva1969
Geplaatst: 14-04-17 17:50
xLaraaj schreef:
moet eerlijk toegeven: kreeg het deze morgen echt niet binnen Heb dan maar mijn boterham en yoghurt genomen
Wat mij dan wel eens hielp was veel ijsklontjes erbij, koud --> minder smaak, en door een rietje drinken. Maar uiteindelijk lukte niks meer...brrr
Zit daar niet enorm veel suiker in? Ik heb het ooit eens jaren terug geprobeerd maar ieuw wat vond ik het zoet en vies. Ik geloof er iig niet in en ik vind het ook vreselijk duur. Mij hielp het niks maar ik heb het ook maar een korte poos gebruikt. Vooral even op de ingrediëntenlijst kijken.