Heb je overigens al eens de kamille makeupremover van The Body Shop geprobeerd? Mijn moeder was overal allergisch voor, maar die werkt als een trein.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eight schreef:Een speciaal doekje gaat je makeup niet verwijderen.. Je moet even kijken naar de samenstelling van je makeup. Gebruik je waterproof mascara? Dan is een reiniger op oliebasis beter, omdat je dan je mascara gewoon oplost. Mascara op oliebasis ga je er niet afkrijgen met water en een doekje. Verder is een reiniger vaak erg uitdrogend. Oliepads (van de Etos zijn goedkoop en prettig) om waterproof makeup te verwijderen, en Micellair water (zowel Garnier als van de Action zijn prima) om het vet van de oliepads op een zachte manier te verwijderen. Ik ken verder geen combinaties die minder belastend voor je huid zijnik heb een extreem gevoelige huid en alle reinigingslotions irriteren bij mij door de parfums enzo, dat zit niet in olie of micellair water. Een doek waar je (hard) mee moet schrobben beschadigd je huid.. Succes
Eight schreef:Precies lieveli
Alwiene als het werkt voor jou moet je hem gebruiken, waarheid is dat je geen makeup op oliebasis kan verwijderen met water