Anoniem schreef:En als je het hele foundation gebeuren nu vergeet en juist de aandacht vestigt op je ogen of je mond met prachtige kleuren?
Een qua ingrediënten passende foundation moet dan qua kleur en techniek van opbrengen ook echt goed zijn om te verbergen wat je wil verbergen namelijk. Met net niet de juiste kleur of niet lekker aangebracht vestig je juist de aandacht op de verkeerde plekken. Terwijl je met een bepaalde kleur misschien je ogen enorm laat opvallen, waardoor je niet snel verder kijkt.
Zeker een idee, ga ik onthouden!
Ik zie inderdaad wel dat als ik er ook een lipstick bij doe, al is het maar licht in een net ff brekend kleurtje dat daardoor wat niet gedekt is inderdaad minder opvalt.
Dus daar heb je gelijk in.
Ik moet zeggen dat tot nu toe alle foundations het verrassend goed dekken.
Dat was jij zegt was ik dus ook bang voor, maar dat bleek niet zo te zijn!
Kijk écht onzichtbaar hoeft niet, al is het ergste opvallende maar weg.
Echwel, hier godzijdank geen tranende ogen.
Ik heb hele goede medicijnen, en die houden op wat jeuk en mijn huidproblemen na de rest aardig buiten de deur.
Verder vooral echt moe als de pollen heel erg zijn, vandaag was echt top.
Ik zoek ook echt naar een basis make up die niet erg opvalt, maar het gewoon wel mooi afmaakt en egaliseert.
Ofwel concealer, foundation, mascara en een niet té knal lipstick zal het waarschijnlijk worden, want dat past bij mij.
Dit pakt ook mooi uit, mijn wimpers zijn vol en mooi van lengte, en mijn ogen vallen met mascara erbij gewoon mooi op.
Dan is oogschaduw gewoon al niet eens nodig, zeker niet met lipstick erbij.
Ik vind make up wat natuurlijk oogt of het er haast niet zit ook echt mooier als teveel toeters en bellen.