Wat is nu een fijne haarborstel voor jezelf ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 19:17

Ik gebruik zo'n grote rechthoekige. Één van varkenshaar werkt niet bij mij, ik krijg dan niet al mijn haar te pakken. En ik heb toch echt geen dik haar.

Ik ken ook iemand die haar lange haar niet kamt en die heeft me mooi haar :wow: Zelf hoef ik dat niet te proberen want dan kan ik me binnen twee dagen kaal scheren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 19:19

Goof schreef:
Ik gebruik echt al jaren geen borstel meer (en heb lang haar). Ik vind toch dat mijn haar daar het mooist en fijnst bij blijft.

#Hoedan

Als ik dat doe is mijn haar een grote klitte bos. Ik borstel het 's ochtends met een tangle teezer, en 's avonds/'s nachts zit het vast.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-17 19:22

Florenc schreef:
Voor zolang ik weet heb ik al een borstel van Mason Pearson. Ding gaat al minstens 25jaar mee, en is nog in perfecte staat. Heel tevreden van!!

Alleen kosten die borstels iets van 55 - 110 euro ofzo, net een beetje te veel :o :o

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 19:35

Ik heb pluizig haar en gebruik nu de loreal steampod stijltang, mn haar blijft gewoon 3/4 dagen stijl en pluisvrij! Echt een wonder bij mijn haar.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 20:26

sunnybellami schreef:
Ik heb pluizig haar en gebruik nu de loreal steampod stijltang, mn haar blijft gewoon 3/4 dagen stijl en pluisvrij! Echt een wonder bij mijn haar.

Ik ben juist blij met mijn volume en slag in mijn haar. Wel gebruik ik na het wassen een cremespoeling maar zelfs daarna heb ik gedurende de dag last van knopen in mijn haar.

Sem_

Re: Wat is nu een fijne haarborstel voor jezelf ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 21:52

Je kan eens kijken naar Rock & Ruddle borstel!

Voor de mensen die een Tangle Teezer niet handig vinden vanwege de korte pinnen en het
gebrek aan een handvat... Kijk eens naar een Wet Brush. Ik heb er zo een en werkt heel goed!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 22:00

Ik heb ook een tangle teezer en een varkenshaar borstel.

De eerste werkt best goed maar alsnog breken er bij mij haren af. De natuurlijke borstel pakt bij mij ook niet alle haren maar gebruik m vaak na het gewone borstelen. Wat bij mij het beste werkt is m'n haar vlechten en daarmee slapen. Dan kan ik het ook zo uitschudden en hoef ik het niet te borstelen. En ik heb dik haar wat snel klit.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 22:02

Hier ook een varkens-/zwijnenharenborstel. Zijn (behoorlijk) wat duurder, maar alle andere borstels komen óf niet door de dikke haarbossen heen - kammen alleen de bovenkant, of zorgen voor veel haarbreuk en pijn.

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 22:07

Tangle teezer!
Maar ik borstel mijn haar over het algemeen 1x per week.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 22:44

_Alarm_wlkp schreef:
Tangle teezer!
Maar ik borstel mijn haar over het algemeen 1x per week.

Hoe dan :')?
Als ik t alleen 's ochtends borstel en ik borstel voor ik naar bed ga of na het douchen kan ik echt m'n lol op. Mega knopen heb ik dan :')