Voor mij ook herkenbaar, en werd veroorzaakt door teveel stress en oververmoeidheid. Ik heb er soms nog last van maar sinds ik beter in mijn vel zit echt een stuk minder!
lissisanne
Geplaatst: 23-03-17 14:49
Wat grappig, ik herken mezelf echt compleet in deze beschrijving en ook de derealisatie en disassociatie herken ik mezelf.
Ik ben er regelmatig mee naar de huisarts geweest en eigenlijk alles uitgesloten (bloedwaarden goed, geen pfeiffer of ijzertekort, geen vitamine d tekort ..niets). Maar vooral in de winter echt veel last van. Ook in combinatie met ernstige duizeligheid of draaierigheid en oogmigraine. Ik vermoed dat het bij mij komt door een relatief lage bloeddruk 's ochtends en het helpt mij om heel veel te drinken en vitamine d te slikken, maar nog geen echte oplossing gevonden. Ik volg dit topic dus even.
De oorzaken die hier genoemd worden herken ik mezelf niet in. Dus waarschijnlijk bij mij toch een andere oorzaak? Ik heb het echt als ik bijvoorbeeld sta te praten en dan opeens er niet meer bij ben. Alsof ik niet in mijn lichaam zit en mijn stem niet van mij is. Nu kan ik rustig blijven en met ongeveer een minuut of wat langer ben ik er weer.