hengstveulen schreef:Hoe kunnen dieren er nu last van hebben? Ze weten toch niet hoe laat het is?
Wie voert ze, laat ze uit, zet ze buiten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simbaa schreef:Aan de mensen die voor altijd wintertijd zijn; vinden jullie dat uurtje extra dan niet lekker in de zomer? Ik (en velen) kom pas rond 6-7 uur thuis na werk en als je dan nog even van het weer wilt genieten, is zomertijd echt een uitkomst!
Nog lekker een hapje eten in de zon, een buitenritje maken etc. Kan zo veel dingen bedenken om savonds te doen die echt leuker zijn in het licht dan in het donker
Simbaa schreef:Aan de mensen die voor altijd wintertijd zijn; vinden jullie dat uurtje extra dan niet lekker in de zomer? Ik (en velen) kom pas rond 6-7 uur thuis na werk en als je dan nog even van het weer wilt genieten, is zomertijd echt een uitkomst!
Nog lekker een hapje eten in de zon, een buitenritje maken etc. Kan zo veel dingen bedenken om savonds te doen die echt leuker zijn in het licht dan in het donker
bruintje123 schreef:hengstveulen schreef:Hoe kunnen dieren er nu last van hebben? Ze weten toch niet hoe laat het is?
bruintje123 schreef:hengstveulen schreef:Hoe kunnen dieren er nu last van hebben? Ze weten toch niet hoe laat het is?
AnnaB schreef:Ik houd van de zomer(tijd), dus wat mij betreft schaffen we die zeker niet af. Het is toch heerlijk dat je meer uit je dag kunt halen doordat het langer licht is. Die donker dagen in de winter vind ik vreselijk.
Voor de mensen die moeilijk opstaan: ik sta juist 10x makkelijker op in de zomer omdat het dan niet meer zo pikkedonker is als in de winter. De winter gaat juist tegen mijn biologische klok in (het is donker, dus moet je slapen; dus dan sta ik moeilijk op en ben ik vroeger moe). En dan ben ik daarnaast 's avonds ook nog eens actiever/productiever in de zomertijd.
Relaxed schreef:Doe je dat dan zo vreselijk regelmatig dat ze hier last van hebben? Bij ons thuis zat er totaal geen lijn in.. Kon zo een uur verschil in zitten, dan merk je dat toch niet?
Idem met slapen.. Niemand slaapt toch altijd exact om dezelfde tijd?
hengstveulen schreef:Hoe kunnen dieren er nu last van hebben? Ze weten toch niet hoe laat het is?
Renske_W schreef:Onze melkgeiten hebben er wel degelijk last van.
Geiten zijn vrij autistische dieren, en ineens worden ze op een (voor hun) andere tijd gemolken, andere tijd gevoerd.
Ik zelf kan er ook niet goed tegen, ben toch altijd even flink van slag.
Van mij mogen ze het ook afschaffen.