Anoniem schreef:Je wordt trouwens niet aangevallen omdat je geen medicijnen wil, maar wel vanwege de manier waarop je het verwoord en de onwetendheid erin.

hwn schreef:Hangt ervan af of de pijn eigenlijk ontstekingspijn is of niet. Paracetamol ben ik absoluut geen voorstander van, behalve bij koorts. Voor de rest doet het niets behalve symptomen onderdrukken en je lever belasten (ik vermoed dat daarvan die migraine kan komen waarvoor ze soms waarschuwen). Mocht het effectief onstekingspijn zijn, heb je ook veilige pijnstillers van de tweede generatie, de zgn. "Cox 2-remmers". In België heb je bijv. Mobic, Celexocib,... weet niet wat er in Nederland is.
het fijnste van paracetamol is dat het andere pijnstillers versterkt, en zolang je lever ' gezond' is, heeft de belasting geen gevolgen, mits je niet over de max dosis heen gaat. tweede generatie? op welke manier bedoel je die, want het is geen tweede generatie in groep van paracetamol, bedoel je die in NSAID groep, groep van klassiek COX remmer vs Cox-2 remmers.
en voor iemand kan 'gewoon hoofdpijn' ook enorm belemmerd zijn en als heftig ervaren worden.. hoe erg pijn overkomt wordt ook bepaald door je 'referentie kader'
en top als gewoon zonder kan, hopelijk blijft dat vooral zo met training
niemand wil dat je ' gewoon maar' wat neemt, alleen ik (in ieder geval) las je topic als met een ander intentie
Laatst bijgewerkt door Gianti op 12-03-17 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt