Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chamion schreef:Is het echt niet een verstopping? Ik had dezelfde klachten en ik bleek behoorlijk verstopt te zijn. Ik moest uiteindelijk aan de poeders en klysma (en er werden foto's gemaakt om te kijken of het alleen ontlasting was) Al heb ik nooit een inwendig onderzoek gehad....
Renske_W schreef:chamion schreef:Is het echt niet een verstopping? Ik had dezelfde klachten en ik bleek behoorlijk verstopt te zijn. Ik moest uiteindelijk aan de poeders en klysma (en er werden foto's gemaakt om te kijken of het alleen ontlasting was) Al heb ik nooit een inwendig onderzoek gehad....
Verwacht ik niet, gisteren nog gewoon ontlasting gehad toen ik al pijn had.
Hier wel PDS, maar mijn "normale" PDS buikpijn voelt heel anders.
Liselot schreef:Polly schreef:
De pijn kan wel degelijks links zitten hoor
Dat zei de persoon die ik quotte niet, die had het letterlijk over de blinde darm
Ygritte schreef:Ik vind de eerste hulp wel geoorloofd, ik zou hier niet nog dagen mee gaan lopen en dan pas opnieuw een afspraak bij de huisarts maken.
De pijn houdt al meer dan een dag aan, is vrij heftig, komt duidelijk niet van verstopping en is in een gebied waar organen zitten. Nierstenen, cystes of zelfs buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn dan heel reeële mogelijkheden, en de kans dat het "vanzelf" ophoudt als je enkel pijnstilling neemt is niet zo groot.
Renske_W schreef:Ygritte schreef:Ik vind de eerste hulp wel geoorloofd, ik zou hier niet nog dagen mee gaan lopen en dan pas opnieuw een afspraak bij de huisarts maken.
De pijn houdt al meer dan een dag aan, is vrij heftig, komt duidelijk niet van verstopping en is in een gebied waar organen zitten. Nierstenen, cystes of zelfs buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn dan heel reeële mogelijkheden, en de kans dat het "vanzelf" ophoudt als je enkel pijnstilling neemt is niet zo groot.
nierstenen zijn het niet en zwanger ook niet.
Hebben urine en bloed onderzocht, kwam niks uit qua ontstekings waarden. En was ook niet zwanger.