Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Dat kan wel zijn maximus, maar ik kan als alleenstaande moeder geen 5x per week sporten. Die 2x rond zien te breien is al moeilijk zat.
Voor mij is het stukgaan, maar dat is puur omdat ik nog totaal geen basisconditie heb. De training die ik doe doet een iets geoefendere sporter met 10 vingers in de neus.
Soep leek goed te vallen, maar nu 20-30 minuten na het weglepelen dreigt ie er weer uit te komen
Liselot schreef:Ik ben nog geen 1,5e maand bezig hoor. Net sinds 1 feb, dus een krappe maand.
Maar als een training me echt te veel zou zijn zou ik toch ook fikse spierpijn moeten hebben? Ik heb normaal gesproken snel spierpijn (zet me op een paard en ik kan 3 dagen niet lopen), maar daar heb ik dus helemaal geen last van
eva1969 schreef:Had je er ook al last van toen je nog geen eiwitshakes pakte? Ik word daar persoonlijk echt kotsmisselijk van en voel me de hele dag wee in de maag. Neem sinds kort na het sporten de nieuwe kwark van campina met extra proteïne, dat gaat wel goed.
Hou alsjeblieft je lichaam goed in de gaten, ik heb er een jaar uit gelegen nadat ik letterlijk overtraind was en niks meer kon behalve op de bank zitten.