Gel nagels en lamp

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:22

LiiNd_Y schreef:
Paisano schreef:
Interessant! Ik heb vorige zomer gelnagels en gellak gehad en dat bleef zooo mooi zitten! Helaas was het onderhoud wat prijzig, daarom ben ik er toen mee gestopt. Aan normale nagellak doe ik ook allang niet meer, dat kon ik elke dag opnieuw blijven doen. :)) Ik mis die vrolijke kleurtjes wel, dit klinkt toch als een uitkomst! Is het aanbrengen net zo makkelijk als bij gewone nagellak? En hoe lang ben je daar ongeveer mee bezig? Laat je weten hoe het je bevalt, Cindy? :)

Het aanbrengen is wel oefenen. Lak mag namelijk niet in de nagelriemen komen. En een goede voorbereiding is een must voor een goede hechting. Bij klanten ben ik 30 a 45 minuten bezig met één behandeling.

Aha, dan zal ik wel de dubbele tijd nodig hebben! :=

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:44

LinsxDot schreef:
De lak waar je het over hebt heet officieel soak off gel dat is gewoon een naggellak gel die je uit moet harden in een lamp! En gel in aceton weken echt nooit van gehoord en is mij ook nooit geleerd :')

Oh excuses,ik bedoelde idd de soak-off lak en die kun je idd met aceton weken. Gel nagels heb ik geen ervaring mee.

Mars

Re: Gel nagels en lamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 18:54

Ik gebruik ook al heel lang gellak maar wel met een LED lamp, hard veel sneller uit. Ik heb alles van pinkgellac alleen mijn lamp komt van nded.com Er leuk om te doen bij jezelf en het blijft zeker lang mooi als je goede producten koopt.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:11

Flups schreef:
LinsxDot schreef:
De lak waar je het over hebt heet officieel soak off gel dat is gewoon een naggellak gel die je uit moet harden in een lamp! En gel in aceton weken echt nooit van gehoord en is mij ook nooit geleerd :')

Oh excuses,ik bedoelde idd de soak-off lak en die kun je idd met aceton weken. Gel nagels heb ik geen ervaring mee.

Hihi wou al zeggen dat krijg je nooit afgeweekt! De soakoff idd wel

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 07:40

Heb het ook een paar X gebruikt maar mijn nagels werden er heel slecht van en het bleef hooguit 10 dagen mooi. Dat red ik ook met de gewone nagellak van Maybelline waar je geen lamp voor nodig hebt

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:50

Ik heb ook gellak en een UV lamp. Soms blijft het mooi lang zitten, maar het laat heel vaak alweer los na een paar dagen. Om chagrijnig van te worden. Bedrijf zelf weet ook niet waar het aan ligt. Heb nu nog weer een paar tips van ze gekregen dat heb ik zaterdag gedaan dus nu afwachten hoelang het blijft zitten.
Ik vind het overigens wel echt prachtig. De kwaliteit en het glanzende.

En het eraf halen is een drama.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-17 12:35

Bedankt allemaal :)

bij mij gaat gewone nagellak al dezelfde dag bladeren...dus ik ben al blij met elke dag extra :D

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:38

Ik laat het altijd doen, en het is dat ik snel groeiende nagels heb en dus elke 3,5 week laat bijwerken ivm uitgroei, maar anders had ik nog wel langer kunnen wachten. Zij werkt ook met goede producten, geen goedkope troep, en ik betaal dus elke 3,5/4 weken 15 euro. Ik wil niet meer anders!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:45

Limoen schreef:
Ik heb ook gellak en een UV lamp. Soms blijft het mooi lang zitten, maar het laat heel vaak alweer los na een paar dagen. Om chagrijnig van te worden. Bedrijf zelf weet ook niet waar het aan ligt. Heb nu nog weer een paar tips van ze gekregen dat heb ik zaterdag gedaan dus nu afwachten hoelang het blijft zitten.

Het kan ook met hormonen te maken hebben als ik het goed heb begrepen van een nagelstyliste. Wellicht door de zwangerschap? Of had je het daarvoor ook al?

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:01

Rianne_ schreef:
Limoen schreef:

Het kan ook met hormonen te maken hebben als ik het goed heb begrepen van een nagelstyliste. Wellicht door de zwangerschap? Of had je het daarvoor ook al?

Nee daarvoor ook al helaas..

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:03

Hier een groot fan van sensationail. Zeker met de paarden, honden maar ook mijn autohobby krijgen mijn nagels het erg te verduren. Maar ik heb wel een kantoorbaan en wil dus dat ze er netjes uitzien.
Ik heb een arcyllaagje over mijn gewone nagels en daarnaast dus gel lak. Meestal blijft alles zeker 2 weken netjes zitten, is dat niet zo dan zal ik vast zelf iets niet goed gedaan hebben.
Gewone nagellak vond ik een drama, duurde altijd veel te lang voor het droog was, dan had ik er alweer butsen en deukjes in. De lamp en meteen droog en ook echt hard vind ik een zege..

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:04

Ik denk dat het belangrijkste is dat je een goede base- en topcoat gellack hebt. Daarbij ervoor zorgen dat je de nagel zelf goed ontvet. De gellak verwijder ik door een beetje aceton op een watje te doen en deze met folie om mijn nagels te draaien, even in laten werken en dan kun je de gellak er zo vanaf halen.

Veel plezier, het werkt wel verslavend :-). Heb het 5 jaar bij mijzelf gedaan en sinds kort overgestapt op acrylnagels omdat ik het toch teveel werk vond...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:33