Ik heb ook mijn voet gebroken gehad, was behoorlijk dik en gewoon goed gebroken.
in t ziekenhuis mocht ik kiezen voor operatie, gips, of helemaal niks.. dus ik koos voor niks natuurlijk

wel kreeg ik drukverband, en dat was wel heel fijn want t deed wel aardig pijn
krukken gehaald en vriendin gevraagd om mijn paardje te rijden.
ik heb 3 dagen op krukken gelopen, maar dat viel me zo zwaar dat ik na die 3 dagen gewoon 1 kruk meenam naar school. na max een week liep ik weer helemaal zonder krukken

ik denk dat ik na 3 of 4 weken weer ging paardrijden. wel met brede hardloop-gympen aan, want ik paste niks anders, maar dat ging aardig hoor.
wel een beetje voorzichtig aan gedaan, maar ik heb er zeker geen pijn aan gehad met paardrijden
na 1 week hadden ze het eraf gedaan, toen gezien dat mijn voet nog te dik stond om gewoon te gipsen en toen hebben ze diezelfde open gips er opnieuw aangedaan maar nieuw verbandje rond, maar dat kon ik er idd zelf afdoen.
wou iets dat niet te snel vuil wordt, want ik geef nog zelf de paarden eten en heb er deze morgen zelf 2 buiten gezet

ik hoop op loopgips.
, toen 6 weken gips en vervolgens stond het bot verder uit elkaar als eerst dus een brace gekregen.
en soms ook sneakers.