Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en nu heb ik een frisser gevoel wat ook al wat aangenamer voelt natuurlijk.
Was echt gewoon water wat eruit kwam. Na een stuk of 10 keer was ik "leeg" en hield het ook op. Wel nog steeds futloos en wat buikpijn. Gisteren stond ik s'morgens kokhalzend op en het scheelde niet veel of ik was terug beginnen overgeven. Na een half uurtje zitten en wat water drinken ging het wat beter. Naar mijn werk gegaan maar na een half uur terug naar huis want de diarree spoot er weer uit en ik was zo slap dat ik stond te trillen bij de minste inspanning.
Wel gelukkig maar 1 keer maar vandaag dus als gevolg weer meer maagpijn en algehele misselijkheid. Voorlopig geen diarree meer gehad maar heb ook bijna niks gegeten vandaag dus er kan ook weinig uitkomen. Zometeen ga ik wel even wat eten en erna naar de film ( wil mijn verjaardag toch een beetje leuk afsluiten...) hopen dat ik mij wat beter ga voelen. Citaat:'Uit proefjes die we daarna hebben gedaan met de samenstelling van maagvloeistof, waaraan we verschillende etenswaren en verschillende hoeveelheden cola-light toevoegden, bleek dat je voor een goede werking vijf maal zoveel cola moet drinken als de hoeveelheid voedsel die je naar binnen krijgt. Dat is onmogelijk. Als je dat doet, krijg je vanzelf wel diarree van de cola.'