Nooit meer diëten - Sandra Bekkari

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoe_

Re: Nooit meer diëten - Sandra Bekkari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:00

@Tieneke op facebook is er een heel actieve groep van Sandra, waar je heel veel receptjes, tips, etc vindt. Misschien eens de moeite waard om een kijkje te nemen :)

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:10

Ik laat sinds een tijdje zo nu en dan een hellofresh box komen, heerlijk, gezond en gevarieerd eten.
Ik vind de porties best groot, dus vries ook regelmatig wat in, voor een later moment.
Het is aan de prijzige kant, 39 euro voor plm 7-8 dagen, heb dan alleen de avondmaaltijd.

Voordeel, ik gooi niks meer weg, eet dingen die ik zelf niet zou hebben verzonnen, het is -voor zover ik kan nagaan- duurzaam gemaakt, er wordt ingekocht wat nodig is.

Ken overigens haar niet maar ik ga binnenkort eens op zoek in de bieb.

Zazoe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:18

Hellofresh box vind ik ook wel interessant. Jammer dat het indd best prijzig is.. Grote voordeel is dan terug dat je gevarieerder gaat eten, of dat zou toch zo in mijn geval zijn. Ik eet nu best wel veel verschillende groeten en fruit, etc. maar sinds ik enkele sana receptjes uitgeprobeerd heb , merk ik toch dat er nog zoveel andere groenten zijn die ik eigenlijk nooit gebruik. De bloemkool-pastinaak soep uit het kookboek is erg lekker in ieder geval! :D

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-17 21:42

Zazoe, daar ben ik idd al gaan kijken...en posten :))

Hello Fresh had ik wel willen proberen ware het niet dat wij hier beide maaltijdcheques krijgen en het dan nog extra met "gewoon" geld moeten betalen. Dus vanuit die overweging hebben we dat maar niet gedaan. Bij Foodbag heb je trouwens nu ook een Sana box (bag?).
En een vriendin heeft er een voedselvergiftiging van opgelopen, maar dat zal toeval zijn :+