Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CynthiaV schreef:En wat heeft dat met dit topic te maken?Ze reageert ook in het topic waarin mensen al jaren bezig zijn met zwanger worden en waarbij het niet lukt. Dat ze daar dan verzonnen/niet kloppende berichten plaatst, daar kwets je mensen mee.
Dan is het toch niet raar om daar op te reageren met een tem
CynthiaV schreef:Ze reageert ook in het topic waarin mensen al jaren bezig zijn met zwanger worden en waarbij het niet lukt. Dat ze daar dan verzonnen/niet kloppende berichten plaatst, daar kwets je mensen mee.
Dan is het toch niet raar om daar op te reageren met een tem
Echwel schreef:Ik denk niet dat een tem helpt, denk dat ts gebaat is om begeleiding te zoeken en ik weet niet wat de mod's hierin kunnen betekenen, ik vind het vooral een schreeuw van ts om hulp die wij met zijn allen niet kunnen geven...
Jannickee schreef:Denk je zelf ook niet dat je een beetje schijnheilig overkomt zo? Eerst in detail wat vage berichten plaatsen, waar een achterliggende boodschap vanaf druipt. Om vervolgens te hopen dat ze overal uit gaat komen.Echwel schreef:Ik denk niet dat een tem helpt, denk dat ts gebaat is om begeleiding te zoeken en ik weet niet wat de mod's hierin kunnen betekenen, ik vind het vooral een schreeuw van ts om hulp die wij met zijn allen niet kunnen geven...
Dit denk ik ook! TS heeft in het ene topic een dochter van 19, in het andere topic heeft ze een kleinzoon, weer een ander topic praat ze over haar 'kids' en weer een ander topic probeert ze zwanger te worden en wil dat niet lukken.
Ik hoop iig dat je overal uit gaat komen
nienke39 schreef:Ik heb een goede ervaring met de mirena spiraal...ik word niet meer ongesteld...dus dat is super!! Verder hoef ik maar 1x in de 5 jaar te vervangen
CynthiaV schreef:Ik stap nu over mijn eigen principes heen en ga op jouw bericht(en) temmen. Ongelofelijk dat je het a) zelf niet ziet en b) als anderen je daarop wijzen, het nog niet wilt zien.nienke39 schreef:Ik heb een goede ervaring met de mirena spiraal...ik word niet meer ongesteld...dus dat is super!! Verder hoef ik maar 1x in de 5 jaar te vervangen
Dit heeft ze 26 november nog geplaatst.
Ik verdraaid niks en misschien moeten jullie wel alles goed lezen voordat ik daar van beschuldigd word.
Nogmaals dit heeft niks met wantrouwen te maken, maar wel met dat mensen serieus reageren en zich open stellen terwijl er niks van de verhalen van TS klopt.
Het spijt me dat ik mensen probeer te beschermen, maar ik vind het niet raar om in de eerdere berichten van mensen te kijken.
CynthiaV schreef:Er zijn meer mogelijkheden om met TS in contact te komen, al moet ik concluderen dat jij die wegen wellicht niet kent.Alill misschien kun je me dan uitleggen wat je punt is? Op TS reageer je niet, alleen maar op mijn reacties.
Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat er iets niet klopt en dat mensen zo gekwetst kunnen worden, volgens mij is dat heel normaal. TS reageert vooral in topics waar veel mensen in reageren die iets naars meegemaakt hebben of meemaken. Dan is het toch niet zo raar om hier te waarschuwen?
Ik ben het wel met de anderen eens dat ze hulp nodig heeft en ik heb geen idee of een mod hier wat aan kan doen, maar ik probeer het tenminste.