Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murosch schreef:Inmiddels weet ik dat ik geen ischias heb maar een rughernia, Deze beklemt 2 zenuwbanen naar mijn linkerbeen en dat verklaart de klachten. Omdat het inmiddels al zo lang duurt en niet beter wordt moet ik maandag naar de neurochirurg. Waarschijnlijk gaat het een operatie worden. Niet leuk natuurlijk, maar als het helpt, dan graag.
Muronia schreef:Ik heb net de uitslag van de mri gehad. Er zit een nieuwe hernia bij de L5/S1 wervels. Precies dezelfde plaats als in 2017. Ik krijg nu weer een verwijzing naar de neuroloog. Ik hoop echt dat ik er deze keer zonder operatie vanaf mag komen.
Muronia schreef:Ik denk dat yoga niet echt iets voor mij is. Ik ben zo ontzettend stijf in mijn spieren en gewrichten dat ik daar niks van zou kunnen.
Muronia schreef:Ik denk dat yoga niet echt iets voor mij is. Ik ben zo ontzettend stijf in mijn spieren en gewrichten dat ik daar niks van zou kunnen.
Is hier misschien iemand die medische taal kan vertalen naar begrijpelijke taal? Ik heb de uitslag van mijn mri-scan op papier maar ik word er niet helemaal wijs uit.