Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodie_ schreef:Nou even een reactie die niet over het feit gaat dat je 16 bent. Als je het zelf graag wil en je hebt toestemming, lekker doen, het is toch niet permanent. Voor wie dat hier niet wist: lipfillers is een stof die zichzelf afbreekt over tijd, vandaar dat je het met enige regelmaat moet bijhouden. Ook, mocht je bijv teveel hebben laten inspuiten, kunnen ze een soort 'antistofje' inspuiten dat de filler weer afbreekt. Niet permanent dus, dus mijns inziens ook niet mega dramatisch. Vertel het zo even uit m'n hoofd hoor dus correct me if I'm wrong.
Ik weet iig dat velvetblack op Bokt het eerder heeft laten doen en het nu ook pas geleden weer heeft laten doen. Zal haar dit topic even tippen. Verder zelf geen ervaring mee maar eigenlijk best positieve verhalen over gehoord in mijn omgeving.
Ylana schreef:verootjoo schreef:Anyway je moet sowieso 18 zijn voor cosmetische ingrepen ook al geven je ouders toestemming.
Nee hoor.
Er is geen minimum leeftijd voor cosmetische chirurgie. Wel moet er bij een leeftijd van onder de 16 beide ouders toestemming geven.
enamorada schreef:Dank jullie wel voor de reacties en succeswensen! Is het anders een idee om bij een paar klinieken een (bel)consult te doen?
Ylana schreef:verootjoo schreef:Anyway je moet sowieso 18 zijn voor cosmetische ingrepen ook al geven je ouders toestemming.
Nee hoor.
Er is geen minimum leeftijd voor cosmetische chirurgie. Wel moet er bij een leeftijd van onder de 16 beide ouders toestemming geven.
Elisa2 schreef:Waarom accepteer je jezelf niet zoals je bent? echte schoonheid begint bij een gezonde eigenwaarde.
Echt, je gaat hier echt niet gelukkiger van worden vrees ik en alleen maar meer willen omdat het het innerlijke gevoel van onvrede over je uiterlijk niet op gaat lossen.
Liselot schreef:Elisa2 schreef:Waarom accepteer je jezelf niet zoals je bent? echte schoonheid begint bij een gezonde eigenwaarde.
Echt, je gaat hier echt niet gelukkiger van worden vrees ik en alleen maar meer willen omdat het het innerlijke gevoel van onvrede over je uiterlijk niet op gaat lossen.
Zeg je dat ook tegen iemand die zijn of haar flaporen laat corrigeren? Of zelfs maar een beugel in doet?
Elisa2 schreef:Er zit een verschil tussen "noodzakelijke cosmetische ingrepen" en niet noodzakelijk. Bovendien zijn flaporen corrigeren en een beugel correcties voor de rest van je leven. Dat vind ik iets anders dan schadelijke stoffen in je lijf spuiten wat om de zoveel tijd herhaald moet worden om aan een schoonheidsideaal te voldoen.
Elisa2 schreef:Waarom accepteer je jezelf niet zoals je bent? echte schoonheid begint bij een gezonde eigenwaarde.