Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manonutjuh schreef:Als ik het google komen er best wel positieve resultaten van naar voren.
Mijn fysio had er nog niet van gehoord, dus die zou zich er eens in verdiepen.
Zoals het op internet staat zou 1 of 2 keer tapen een heel seizoen verlichting geven. Zie ook wel fysio's voorbij komen die het op basis van no cure no pay doen.
Ivm zwangerschap en dalijk (hopelijk )borstvoeding wordt dit weer een heel seizoen afzien voor mij!
wortel115 schreef:Hebben jullie de rest van het jaar geen last van allergien? Ik slik medicijnen het hele jaar door op voorschrift van de huisarts. Wel geprobeerd om te stoppen maar dat gaat echt niet. Niesen en traan ogen is bij mij niet zo erg maar de jeuk overal is vreselijk.
SusanH schreef:Goede tip ipv vaseline? Ja, naar de huisarts en vragen om pillen en neusspray. Niet zelf dokteren of middeltjes van de drogist gebruiken. Dat helpt nauwelijks.
gwennndolyn schreef:Desloratidine pilletjes in combinatie met neusspray! Weet de naam daarvan alleen niet uit mn hoofd maar die helpen bij mij echt fantastisch tegen hooikoorts! Werking van de neusspray merk je alleen pas na 2 weken en de pilletjes kunnen in het begin voor wat vermoeidheid zorgen maar echt ik hou van deze combinatie!