Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_suus19_ schreef:Ik word ondertussen een beetje moe van al die gezondheids oliebol tegenwoordig. Je gaat echt niet dood aan een glaasje cola of koekje hoor. Zeker als je wel wat aan mag komen waarom zou je alleen maar super gezonde dingen eten en volgens een schema gaan eten?! En dichtslibben.. Wat een onzin, je kan toch minderen als je merkt dat het wat te gek wordt? Geniet men tegenwoordig nog wel eens of is dat een zonde? Moeten we allemaal doen alsof we gelukkig worden van een stukje komkommer en een bakje yoghurt?
_suus19_ schreef:Ik word ondertussen een beetje moe van al die gezondheids oliebol tegenwoordig. Je gaat echt niet dood aan een glaasje cola of koekje hoor. Zeker als je wel wat aan mag komen waarom zou je alleen maar super gezonde dingen eten en volgens een schema gaan eten?! En dichtslibben.. Wat een onzin, je kan toch minderen als je merkt dat het wat te gek wordt? Geniet men tegenwoordig nog wel eens of is dat een zonde? Moeten we allemaal doen alsof we gelukkig worden van een stukje komkommer en een bakje yoghurt?
snuffie123 schreef:_suus19_ schreef:Het is ook allemaal nogal gezond.. van gezonde dingen kom je over het algemeen niet echt aan.
Je blijft eerder zoals je bent of valt zelfs af.
Ik was vroeger ook altijd vrij dun, maar inmiddels heb ik een gemiddeld gewicht voor mijn lengte.
Het geheim? Onbeperkt frisdrank, koekjes, McDonald's. Echt dan komen de kilo's we wel aan. Heb je geen diëtist voor nodig
Dat is zelfs wat de diëtiste mij als advies gaf. Oké, niet onbeperkt maar toch zeker ipv water frisdrank drinken en tussendoor lekker veel chocoladerepen en koekjes.
xTammyy schreef:Ikke, vertel wat is dat geheim dan?