Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beatje schreef:S'nachts die fles zou ik niet geven,mijn buurvrouw deed dat ook en kon tot het kind 3 jaar was s'nachts er uit voor een fles.Geef hem dan een slok water.
Als ik het zo lees manipuleert hij aardig, nu al.Je geeft hem uiteindelijk al 2 flessen die hij in principe al niet nodig zou moeten hebben.Wat ik wel kan begrijpen dat zou ik ook doen.
Maar s'nachts kon hij echt de pot op.Waarschuw desnoods je buren dat hij één of twee nachten kan janken geef hun en je man oordoppen kado maar bijt gewoon door.
Persoonlijk zou ik ook gewoon de boel mixen,hij gaat vast wel een keer stukken voeding eten hoor.Mijn voorkeur zou ook eerder gaan naar voeding mixen als naar voeding vervangen door melk.
dromertje2 schreef:Misschien is dat in Nederland anders, maar in België is dat niet abnormaal dat een kind van 1.5 jaar s morgens en s avonds nog melk drinkt.
Hij krijgt dit niet als vervanging, 's morgens eet hij ook nog boterhammen en s avonds krijgt hij het ook al zou hij zijn warm eten wel opeten.
De fles s nachts is wel extra en die zou weg mogen maar hij is heel volhardend en brult uren aan een stuk. Water moet hij niet hebben dan.
Het idee van een sticker geven is een goede maar denk dat daar nog iets te jong voor is om die linken te leggen.
K ga vanavond het nog is mixen, is zien wat hij daarop doet.
savannah030x schreef:Jennyxx schreef:Ik zou er zelf geen strijd van maken. Het is een fase. Ik zou het gewoon weer gaan mixen en verder negeren. Hij wil op een gegeven moment vanzelf wel weer stukjes eten als hij dat bv een groter kindje ziet doen of iets dergelijks.
Als hij weet dat hij het zo voor elkaar krijgt niet te eten blijft hij het doen en is het geen fase meer. Hij maakt namelijk niet uit of hij wel of niet eet.