Ik vind uiterlijk en gewicht niet zo interessant eerlijk gezegd. De meest aantrekkelijke man voor mij nu is objectief gezien precies dat wat ik normaal als lelijk zou betitelen. Omdat ik hem in het algemeen zo fantastisch vind, ben ik hem vanzelf sexy gaan vinden, al is hij absoluut niet mijn type.
Ik mag hopen dat mijn charisma, mijn humor, mijn intelligentie, mijn hele karakterpakket het hem doen en niet of ik maat 36 of maat 46 heb. Als het daarvan afhangt, heb ik liever dat mijn toekomstige partner mij overslaat en doorgaat naar een andere vrouw die wel maat 36 heeft.
Waarom voor een date wel? Niet voor de man, die interesseert me niet zoveel. Eerst maar eens zien of het klikt en hoe leuk ik hem vind voor ik me wat ga aantrekken van zijn mening. Het is voor de algehele sfeer, ik wil mezelf amuseren en goed in mijn vel voelen, mooi en sexy.
Daarnaast dus gewoon omdat het als single veel gemakkelijker is om een slanke levensstijl aan te houden. Ik ben nooit mooier, dan wanneer ik juist helemaal geen zin heb in een nieuwe relatie.
Ik ben overigens momenteel wel heel erg 'graag of niet' hoor. Een potentiële date zei pasgeleden op WhatsApp: "Dan moet je daar toch eens iets aan gaan doen."
Dan ben je bij mij al exit. Ik moet helemaal niks en al helemaal niet voor jou