Vaginale geur.. hoe kom ik er vanaf?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:42

Focussed schreef:
Icecrystal schreef:
Bacteriële vaginose gaat vanzelf over maar als je er nu gelijk vanaf wilt dan kun je inderdaad het beste even naar de HA!

Zeker niet altijd. Als de ontstoring van de pH te groot is heb je even een 'reset' nodig om de balans weer terug te krijgen. Als het binnen 14 dagen niet uit zichzelf weggaat of wanneer de klachten erg vervelend zijn zou ik altijd even advies inwinnen bij een HA.

Dat wist ik niet! Weer wat geleerd :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:43

Juist zodat ook zij leren van oude rotten in het leven die al wat meer hebben meegemaakt :)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:45

ben je toevallig een foodie?
veel voedselsoorten hebben effect op hoe we ruiken..
en vooral mensen die zich erg storten op 'gezond' eten willen nog wel eens een flinke balansverstoring veroorzaken, met als een van de opties, nare luchtjes. (met name de mensen die angst voor koolhydraten hebben en ook nog eens daarom fruit laten staan. missen het 'zoete' luchtje.. dit kan ook nog eens een penetrantere lucht krijgen als je bijvoorbeeld veel knoflook, brocoli ui etc eet)
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 09-01-17 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Janneke2

....een pH papiertje (al dan niet gejat) is een uitstekend idee.

Er in duwen- ik bedank vriendelijk, maar hetzij je eigen vinger, hetzij een wattenstaafje hetzij de vulva - dat kan heel goed.

Dit in aanvulling op 2 of 3 posts van Focussed.
Laatst bijgewerkt door Janneke2 op 09-01-17 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Zo'n geur is niet 'normaal' dus gewoon even terug naar de ha :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:48

elenaMM77 schreef:
en vooral mensen die zich erg storten op 'gezond' eten willen nog wel eens een flinke balansverstoring veroorzaken, met als een van de opties, nare luchtjes.

Haha, echt totaal niet. Het is niet dat ik ongezond eet, maar al het kippenvoer, vogelzaad en alle bruine bonen brownies die mijn moeder dagelijks naar binnen werkt, sla ik over. :')

Is er misschien iets wat je kan eten waardoor de boel beter gaat ruiken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:48

Janneke2 schreef:
....een pH papiertje (al dan niet gejat) is een uitstekend idee.

Er in duwen- ik bedank vriendelijk, maar hetzij je eigen vinger, hetzij een wattenstaafje hetzij de vulva - dat kan heel goed.

Dit in aanvulling op 2 of 3 posts van Focussed.

_O-

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:51

Resistance schreef:
elenaMM77 schreef:
en vooral mensen die zich erg storten op 'gezond' eten willen nog wel eens een flinke balansverstoring veroorzaken, met als een van de opties, nare luchtjes.

Haha, echt totaal niet. Het is niet dat ik ongezond eet, maar al het kippenvoer, vogelzaad en alle bruine bonen brownies die mijn moeder dagelijks naar binnen werkt, sla ik over. :')

Is er misschien iets wat je kan eten waardoor de boel beter gaat ruiken?

citrusvruchten en alle andere zoete voedingswaren (nu wil niet zeggen vreet een kilo mars naar binnen, maar gezond zoet zeg maar), zorgt voor een licht zoete geur en zelfs smaak.. maar goed, ik weet niet hoe lenig jijzelf bent, maar voor je vriend een bijkomend pluspuntje :') ..

maar dat neemt niet per definitie de oorzaak weg als er een andere oorzaak dan voeding is voor de huidige geur natuurlijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:00

Doe het eens een tijdje met condoom en kijk of er dan iets verandert.

Anoniem

Re: Vaginale geur.. hoe kom ik er vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:30

Ik ga maar gewoon weer een afspraak bij de huisarts maken. Ik weet het anders ook niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:31

Sleeper schreef:
Op de 1 of andere manier vind ik het meer een viva vraag :+

Ik zit zo ongeveer vanaf dag 1 op bokt.nl.
Kijk wel eens terug in mijn eigen berichten.. ben blij dat ik dit soort vragen niet gesteld hebt hier...
TS,je bent 19.. dit verhaal staat over 13 jaar hier nog open en bloot.. wil je dat?
Bel je huisarts,is mijn enige advies in deze.
Succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:36

Nielojram schreef:
Sleeper schreef:

Kijk wel eens terug in mijn eigen berichten.. ben blij dat ik dit soort vragen niet gesteld hebt hier...
TS,je bent 19.. dit verhaal staat over 13 jaar hier nog open en bloot.. wil je dat?
Succes.

Euh, omdat dit een hele normale vraag is en niet iets moet zijn om je voor te schamen? :)

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:41

Nielojram schreef:
Sleeper schreef:

Succes.

Sorry maar wat is er zo erg aan deze vraag? Het is toch juist goed dat ts hier even vraagt of mensen dit gehad hebben en hoe ze het hebben opgelost? Waarom zou je je schamen voor iets waar misschien wel heel veel meiden last van hebben?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:42

Nou het is wel een beetje TMI, ik hoef niet te weten dat jouw vagina stinkt. Je had ook gewoon meteen de huisarts kunnen bellen.

Je moet het zelf weten en nee ik vind niet dat je je ervoor moet schamen. Maar, het is wel een bijzonder onderwerp.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:43

Condooms gebruiken, soms zijn die mannen niet schoon en ga je van kwakjes stinken :D Ook zonder kwakje kunnen ze vies zijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:46

lieveli schreef:
Nou het is wel een beetje TMI, ik hoef niet te weten dat jouw vagina stinkt. Je had ook gewoon meteen de huisarts kunnen bellen.

Je moet het zelf weten en nee ik vind niet dat je je ervoor moet schamen. Maar, het is wel een bijzonder onderwerp.

Wow, jij bent echt nergens in staat om aardige dingen te schrijven he? Ik begrijp je onderschrift nu wel...

Als je het zo vervelend vind om te lezen dat mijn vagina "stinkt", kan je ook gewoon iets anders gaan lezen. Genoeg topics hier op bokt.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:48

Lieveli was jij niet degene die meepraatte over een reclame die betrekking heeft met dit onderwerp bij de commercials? :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:51

Ik vind het niet vervelend om te lezen, in tegendeel. Maar ik zeg liever eerlijk wat ik van je openheid vind dan dat ik het achter je virtuele rug om doe.

Ik heb soms het idee dat je nogal rücksichtslos dingen schrijft zonder te beseffen dat het een openbaar topic is en je een beetje een karikatuur maakt van jezelf.

Verder ben ik op heel veel plekken op bokt wel heel lief. Je treft het gewoon even niet.

420BlazeIt schreef:
Lieveli was jij niet degene die meepraatte over een reclame die betrekking heeft met dit onderwerp bij de commercials? :+

Jazeker, waar ik vertelde dat ik vind dat mensen best wat meer vaginale zeep mogen gebruiken omdat sommige meisjes niet doorhebben hoe niet-lekker ze smaken en toen kreeg ik heel veel tegenstanders die zeiden dat dat ongezond is voor de poedersuiker enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:56

lieveli schreef:

Het hele verhaal wordt opgelost bij de huisarts.
Schamen nú doe je niet.
Miss wel over 10 jaar als je dit,of je partner dan,het leest.
Voor nu is het serious bussiness voor je.

Probeer je alleen te behoeden voor wat je nu plaatst. Bokt.nl verwijdert niets. Kan je er nu wel mee in de maag zitten, maar er zijn andere wegen om je vragen te beantwoorden,zonder al teveel ruchtbaarheid tav jouw identiteit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:58

MarcoBorsato schreef:
Ik vind het niet vervelend om te lezen, in tegendeel. Maar ik zeg liever eerlijk wat ik van je openheid vind dan dat ik het achter je virtuele rug om doe.

Ik heb soms het idee dat je nogal rücksichtslos dingen schrijft zonder te beseffen dat het een openbaar topic is en je een beetje een karikatuur maakt van jezelf.

Verder ben ik op heel veel plekken op bokt wel heel lief. Je treft het gewoon even niet.

420BlazeIt schreef:

Jazeker, waar ik vertelde dat ik vind dat mensen best wat meer vaginale zeep mogen gebruiken omdat sommige meisjes niet doorhebben hoe niet-lekker ze smaken en toen kreeg ik heel veel tegenstanders die zeiden dat dat ongezond is voor de poedersuiker enzo.

Vind je het dan niet een beetje hypocriet om vervolgens een ander te betuttelen op het feit dat diegene er een vraag over stelt zodat ze er iets aan kan doen? :+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:01

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling om offtopic te gaan over de keuze van ts om dit wel of niet openbaar te zetten, TS is oud en volwassen genoeg om dit zelf te beslissen. Daar dit topic op een informatief gedeelte staat is het ook niet nodig om te vermelden dat je dit wel of niet wil lezen. Ook dient er uiteraard gewoon met respect voor elkaar gereageerd te worden. Graag vanaf nu dus terug netjes ontopic.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:01

lieveli schreef:

Bij deze: vaginale zeep maakt fabrikanten rijk.
Laat de rommel lekker in het schap.
Oma is uit de jaren 1960 en toen zeiden we:"poedersuiker ruikt lekker (tenzij je een infectie hebt)".
(...en er waren mallotige reclames over "de derde oksel van een vrouw".)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:02

Heb je al een kweekje laten maken TS? Gardnerella kan erg ruiken, net als een candida infectie :) zijn allebei geen soa's. Succes

Edit: het is trouwens een heel slecht idee om de vagina met zeep te wassen, er zit daar een commensale flora van oa lactobacillus die je echt nodig hebt ter bescherming. Je wast de goede flora weg met zeep en maakt plaats voor o.a candida ookwel schimmelinfectie genoemd. Gewoon goed schoonhouden met water.
Laatst bijgewerkt door Eight op 09-01-17 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:04

Janneke2 schreef:
lieveli schreef:

Bij deze: vaginale zeep maakt fabrikanten rijk.
Laat de rommel lekker in het schap.
Oma is uit de jaren 1960 en toen zeiden we:"poedersuiker ruikt lekker (tenzij je een infectie hebt)".
(...en er waren mallotige reclames over "de derde oksel van een vrouw".)

Ik kan dit echt heel erg goed weerleggen, maar omwille van de vagina van TS zal ik het niet doen.

Ts, probeer het eens een tijdje met condooms, het is natte vingerwerk want ik ben geen arts maar ik gok dat het komt doordat je zuurgraad verandert tijdens onbeschermde seks.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:06

Het beste is om naar de HA te gaan en even de klachten voor te leggen. Misschien is het weer een schimmel en dat is dan zo verholpen, eveneens als je een bacterie daar hebt zitten, dan krijg je gewoon AB. Dan is het binnen een paar dagen over!