Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wapitie schreef:Alle E 900 nummers zijn goed. Alles daar onder is ziekmakend/dodelijk! Er is een boekje voor met uitles wat die E nummers doen.
Maar stel dat de mens zich aanpast aan de levens stijl die wij nu toepassen. De sterkste evalueren. Zo heeft de natuur dat altijd gedaan, waarom nu niet? Misschien kunnen wij in de toekomst heel goed leven met straling en gif (zo iets als de kakerlak)
Eske_B schreef:wapitie schreef:Alle E 900 nummers zijn goed. Alles daar onder is ziekmakend/dodelijk! Er is een boekje voor met uitles wat die E nummers doen.
Maar stel dat de mens zich aanpast aan de levens stijl die wij nu toepassen. De sterkste evalueren. Zo heeft de natuur dat altijd gedaan, waarom nu niet? Misschien kunnen wij in de toekomst heel goed leven met straling en gif (zo iets als de kakerlak)
Hoe zijn al die dingen die door de EU worden onderzocht en goedgekeurd ziekmakend of dodelijk? Of die in gewone producten zitten?
[ [url=m/UX9XDh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lous schreef:Eske_B schreef:
Hoe zijn al die dingen die door de EU worden onderzocht en goedgekeurd ziekmakend of dodelijk? Of die in gewone producten zitten?
Dit vind ik een mooie. Veel mensen weten dus niet eens dat er al veel E-nummers van nature in producten zitten
Rindin schreef:Ja, dan heb je het alleen over tampons. Maar tel alle dingen eens bij elkaar op; tampons, shampoo, conditioner, make-up, bodylotion, wasmiddelen, schoonmaakmiddelen, pesticiden over het eten, hormoonverstorende stoffen in plastic bakjes/flesjes/speelgoed enz enz enz... Dat is dan ineens wel heel veel.
En dat argument van ik doe al 100 jaar zus en nog steeds niet ziek vind ik zo'n ongelooflijke dooddoener. Er zijn genoeg mensen die al 30 jaar roken, maar zou iemand beweren dat het niet slecht voor je is?
wapitie schreef:Alle E 900 nummers zijn goed. Alles daar onder is ziekmakend/dodelijk! Er is een boekje voor met uitles wat die E nummers doen.
Lous schreef:Tsja dit vroeg ik me af na alle slechte verhalen die je hoort over de normaalste producte die wij dagelijks gebruiken en consumeren, hierbij een greep:
-Chemicaliën in tampons en maandverband
- Zoetstoffen
- Cola zou belangrijke stoffen uit je lichaam werken
- Plastic in gezichtscrèmes en andere verzorgingsproducten
- E- nummers
- Sulfaten, alcohol en siliconen in shampoo
Wat kunnen we tegenwoordig nog wel eten en drinken? En waar vinden we cosmetica en verzorgingsproducten die niet 'gevaarlijk' zijn voor de gezondheid.
Hoe overtrokken zijn deze verhalen? Wat vinden jullie, of hoe zien jullie dat?
Eske_B schreef:wapitie schreef:Alle E 900 nummers zijn goed. Alles daar onder is ziekmakend/dodelijk! Er is een boekje voor met uitles wat die E nummers doen.