bovenste laag (?) nagel laat los?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: bovenste laag (?) nagel laat los?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 17:58

Heb zojuist de cursus geboekt voor maart... Maar vanaf een foto beoordelen blijft lastig

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 17:59

Ga gewoon naar de HA.. :o

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 18:06

LadyMadonna schreef:
Heb zojuist de cursus geboekt voor maart... Maar vanaf een foto beoordelen blijft lastig

Dat snap ik inderdaad!

eenitraM schreef:
Ga gewoon naar de HA.. :o

Ach er zijn mensen die voor elke scheet naar de huisarts gaan maar aangezien mijn nagel geen pijn doet, ik er geen last van heb (hij ziet er alleen raar uit) zie ik op dit moment niet echt een reden om naar de HA te gaan.
Natuurlijk ga ik wel als de nagel pijn begint te doen of als dit splijten aan blijft houden.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:12

Dan bel je toch even? Straks heb je het aan alle nagels?

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 18:16

eenitraM schreef:
Dan bel je toch even? Straks heb je het aan alle nagels?

Dan denk ik dat dat nu al wel gebeurd zou zijn, ik loop toch al best een tijdje rond met deze nagel.
En op zich wordt het niet erger maar ik was wel benieuwd of iemand op bokt dit kent want op internet kan ik het nergens vinden.
Maar omdat niemand het echt herkend wacht ik het nog even af (want het lijkt wel weer 'vast te groeien') maar blijft het toch aanhouden dan ga ik inderdaad naar de HA. :)
In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:25

Vastgroeien doet het sowieso niet, dan slijt je bovenste laag gewoon mooi glad. Schimmelnagels die op internet staan zijn vaak van jaren onbehandeld door te blijven lopen :) hier in het ziekenhuis zie ik ze regelmatig in jouw mate, gewoon goed in de gaten houden want het is een kwestie van antimycotica smeren mocht het toch een schimmel zijn en dan ben je er zo van af :)