Ik doe mee
Ik ben mijn hele leven al te zwaar (geloof dat ik op de basisschool voor het laatst 60 kilo gewogen heb)
En sinds ik geen schildklier meer heb en sinds anticonceptie, zijn er ook te veel kilo's bij gekomen.
Ik zou ook best willen dat mijn omgeving meer zou zeggen, nee geen donut maar een stuk komkommer of iets dergelijks. En de hond zou ook best wat actiever mogen zijn zodat ik er een heel stuk mee uit moet ipv een klein rondje.
Maar daar ga ik dus ook meer aan werken en dan uiteindelijk ook meer rijden met mijn paardje.
Veel succes in elk geval en het gaat je vast en zeker goed komen!
super knap dat je dit zo durf te doen! Zet hem op!
Hopelijk behaal je je doel!
(aanleg voor zwaar worden zit wel in de familie dus ik weet dat ik moet opletten). Hoop dat ik welkom ben en niet voor aansteller aangezien wordt omdat het bij mij maar 5kg is. In mijn omgeving snapt de helft ook maar dat ik die 5kg kwijt wil... derest is bang dat ik zal doorslaan naar annorexia
Ik wil alleen voorkomen dat ik zometeen echt te zwaar ben en afvallen nog veel moeilijker wordt
Maar goed, ik zal toch moeten gaan bewegen als ik wil dat er wat af gaat. 

. Ik hoop met voeding aanpassen (ik heb momenteel zwangerschapsdiabetes, dus ben al aardig van de suiker en koolhydraten afgekickt), borstvoeding en normale beweging weer een aardig eind op weg te zijn. In april start mn sportschoolabbo weer en is het de bedoeling weer aan het rijden/mennen te gaan.
Volgens mij woon je me nu een beeeetje te ver veg om naartoe te rennen