Zou indoor cycling ook toegevoegd kunnen worden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaan81 schreef:Kan Polo erbij?
Naskapower schreef:Jaan81 schreef:Kan Polo erbij?
Blijkbaar had ik nog ruimte om wat toe te voegen.
De sporten zijn nu:
Walking, Running, Cycling (Transport), Cycling (Sport), Mountain biking, Sailing, Skiing (Downhill), Swimming, Roller skating, Rowing, Weight training, Cycling (Indoor), Dancing, Canicross, Skiing (Cross country), Snowshoeing, Polo, Windsurfing, Kayaking, Boxing, Martial arts
Onderstreepte sporten blijven sowieso in de challenge, andere sporten kunnen nog worden gewijzigd. Dus roep gerust dan voeg ik jullie wensen toe.
Cindyrella schreef:Naskapower schreef:
Blijkbaar had ik nog ruimte om wat toe te voegen.
De sporten zijn nu:
Walking, Running, Cycling (Transport), Cycling (Sport), Mountain biking, Sailing, Skiing (Downhill), Swimming, Roller skating, Rowing, Weight training, Cycling (Indoor), Dancing, Canicross, Skiing (Cross country), Snowshoeing, Polo, Windsurfing, Kayaking, Boxing, Martial arts
Onderstreepte sporten blijven sowieso in de challenge, andere sporten kunnen nog worden gewijzigd. Dus roep gerust dan voeg ik jullie wensen toe.
Eigenlijk dacht ik dat deze challange bedoeld was om fit te paard te zitten. Dan is polo toch niet helemaal eerlijk om erbij te zetten? Ik en ik ken meerdere mensen die dit ook zo doen, gebruiken polo om het bakwerk met paard in Endomundo in kaart te brengen. Maar dat doe je op/met je paard, maar dus niet om fit te paard te zitten. Dan schieten we toch eigenlijk het doel van deze challange wat voorbij?
S_imonee schreef:Mag aerobics en touwtje springen er bij? Ik doe mijn thuis workouts altijd onder aerobics
Fenia schreef:Zou graag mee doen, maar kan de app niet downloaden omdat mijn telefoonbestand vol zit..