Eloya schreef:Volgens mij beetje van beide
Heb afgelopen keer al wel wat uitleg gehad.
Nu ja, nog 14 dagen wachten!
(En, ook belangrijk is: vertrouw jij hem of haar voldoende om "samen de jungle in te gaan"?)
Citaat:
Helaas nu weer beroerd...
Hoop doordat mn menstruatie eraan komt
....dat zou in principe niet moeten, misselijk worden vanwege je menstruatie. Maar het kan "en het is maar 1x per maand".
Citaat:
Ik heb al veel maagklachten en darmklachten door pds en zonder galblaas dus ben zo vaak misselijk...
Dat is een akelige combinatie, maar er zijn wel degelijk dingen tegen te doen.
Pds is een soort verlegenheidsdiagnose: "de patiënt heeft geen colitis ulcerosa, geen Crohn, geen maligniteit, tja..."
Vaak is het een optelsom/ vicieuze circel van minder ideale darmflora, ontzuurde maag, sommige vitaminen/ mineralen/ sporenelementen worden niet goed opgenomen, de pH in de darm is niet op orde - en dat het slijmvlies dan "meer geprikkeld wordt dan het arme spul aankan" is logisch. (Dus pijn, kramp, diarre, verstoping - wat spijsvertering en welzijn van tenminste het darmslijmvlies niet bevordert.)
De natuurgeneeskundige aanpak is: een goede diagnose opstellen (wat zit er allemaal wel en niet in de darmflora, hoe zit het met de vitaminen etc.) en dan een plan de campagne. Waarbij het mogelijk is om tegelijkertijd de maag zuurder te maken, tekorten aan te vullen, de lever te ondersteunen en de darmflora stap voor stap te herstellen.
Citaat:
En waar ik nou zo bang voor ben geen idee..
Ergste is dat ik ga spugen. Maar die controle verlies ik kan het niet loslaten. Terwijl dat misselijke gevoel het ergste is van alles
Controle willen hebben is normaal!
Er lopen sadisten rond die vinden dat je moet leren om dat los te laten. Mijn hoela. Natuurlijk - je hebt niet alles in het leven in de hand. Maar ik heb wel eens iemand gevraagd, of hij bungeejumpen leuk vond."Nee, maar wel parachutespringen." Toen vroeg ik hoe hij het vond om voor dat hij er klaar voor was, uit her vliegtuigte worden geduwd. Toen werd hij een beetje boos, 'dat dat gevaarlijk was, dar daar procedures voor zijn, dat hij eiste dat mensen zich daar aan hielden' - ja, zie je, dat bedoelde ik. Ook deze meneer wenste - terecht! - controle te hebben binnen het gegeven 'ik spring parachute'.
For some reason or the other ben jij bang voor overgeven.
Dat is rot.
Niet iedereen is daar bang voor, maar dat is niet interessant.