Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Bij mij is het ook naar binnen gaan staan... Hebben ze vrijwel direct geprobeerd terug te duwen... Niet gelukt.. ben benieuwd of andere mensen hier ook ervaring mee hebben....
Janinevv schreef:Okee nou dan is dat geen optie voor mijn nek die is echt kei en keihard. Doet ook zeer als je beetje in knijpt.
Janneke2 schreef:Janinevv schreef:Okee nou dan is dat geen optie voor mijn nek die is echt kei en keihard. Doet ook zeer als je beetje in knijpt.
Eerst maar eens kracht in je bekkengordel ontwikkelen en werken aan je houding, op basis daarvan zou je nek al wat losser kunnen gaan worden.
Massage die zeer doet terwijl je al pijn hebt - soms kan het zin hebben, maar er zit wel een paradoxale kant aan.
Noukie schreef:8 jaar geleden met paard over de kop gegaan.
Wel hoofdpijn en iets stijve nek gehad, leek weg te trekken, behalve dat de hoofdpijn bleef.
En ook de coördinatie problemen, overgevoeligheid voor licht en geluid, enz.
Janinevv schreef:Jaa maar door al mijn klachten zoek ik een verkeerde houding zodat ik de pijn niet meer voel, als ik juiste houding aan neem houd ik dat niet lang vol omdat het onatuurlijk aan voelt.
Janinevv schreef:Ik heb ook vaak las van evenwichts probleem soms stap ik eens opzij omdat ik wankel en me dan op moet vangen.
Klinkt nu beetje overdreven hoor maar zie het ook als een last..