Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Ik smeer gewoon nivea soft, Zwitsal of vaseline op mn hoofd. Met name in de winter en na het douchen heb ik een droog gezicht en dan smeer ik dat.
Ik weiger ook gewoon om crèmes van €150 op mn hoofd te smerendat is toch niet normaal
A3a1 schreef:Tazzey schreef:Ik verzorg mijn huid al vanaf mijn tienerjaren erg goed en dat heeft zijn vruchten afgeworpen, ik ben 36 en nog geen rimpel te zien.
Dan heb je ws gewoon geluk, ik gebruikte tot mijn 42 ste helemaal niks, terwijl ik rookte als een ketter en bijna op de snelweg woonde, maar mijn eerste rimpels kwamen pas rond mijn 40ste.
Tazzey schreef:Ik denk eerder dat jij geluk hebt gehadGoede verzorging van de huid vanaf jonge leeftijd draagt wel degelijk bij aan een goede huid op latere leeftijd. En als ik naar moeder en jonger zusje kijk dan weet ik wel zeker dat het smeren zijn sporen heeft nagelaten.
Paulina schreef:Mij is verteld dat je gezicht reinigen het belangrijkste is en daarna tonic om de ph te herstellen.
Daarna gebruik je dagcrème (beschermend tegen de aanvallen van overdag) of voor het slapen gaan nachtcrème (verzorgend). Merk is echt persoonlijk al ben ik erg te spreken over de producten van Oriflame. Niet duur en 3 verschillende lijnen, normaal, pro age en gevoelige huid.
Maris schreef:Ik denk ook dat voor iedere huid een andere crème als beste werkt. Alhoewel ik b.v. in de Collistar black nero crème gelijk allemaal dingen zie zitten waar Jetske Ultee geen fan van is ...
Tazzey schreef:Maris schreef:Ik denk ook dat voor iedere huid een andere crème als beste werkt. Alhoewel ik b.v. in de Collistar black nero crème gelijk allemaal dingen zie zitten waar Jetske Ultee geen fan van is ...
En toch werkt hij voor mijne extreem gevoelige huid bijzonder goed. Terwijl mijn huid bij haar producten volledig over de zeik gaat. Je moet ook gewoon zoeken naar een product dat voor jou werkt.
Niqui schreef:Een tijdje geleden was er een test van de consumentenbond. Daar kwam de Q10 creme van de Lidl als beste uit. (Google het maar eens). Ik heb de aanbieding van 2 potjes voor 5 euro gekocht en.. hij bevalt goed. Trekt snel in en mijn huid voelt lekker zacht aan. En dat voor die prijs!
Tazzey schreef:A3a1 schreef:
Dan heb je ws gewoon geluk, ik gebruikte tot mijn 42 ste helemaal niks, terwijl ik rookte als een ketter en bijna op de snelweg woonde, maar mijn eerste rimpels kwamen pas rond mijn 40ste.
Ik denk eerder dat jij geluk hebt gehadGoede verzorging van de huid vanaf jonge leeftijd draagt wel degelijk bij aan een goede huid op latere leeftijd. En als ik naar moeder en jonger zusje kijk dan weet ik wel zeker dat het smeren zijn sporen heeft nagelaten.
Verootjoo, waarom is een dure crème niet normaal? Jij zou er niet voor kiezen, dat kan maar om het niet normaal te noemen vind ik wat kort door de bocht. Het is toch ieders keus wat je met je geld doet? Voor mij werken de duurdere producten gewoon beter, en ja ik heb ook goedkope producten getest. De een geeft een vermogen uit aan een paard en de ander aan verzorgingsproducten.