TinGu schreef:Al eens aan acupunctuur gedacht?
Ik heb een poosje last gehad van slecht slapen door een 'druk hoofd', en de acupuncturist waar ik op dat moment al liep vanwege mijn rug kon hierin veel betekenen. Heerlijk een 'leeg hoofd', en daardoor een goede nachtrust.
Ook qua pijnbestrijding kunnen ze je denk ik wel een eind op weg helpen.
Ik lees hier even mee....zelfde probleem, al bijna 2 jaar last van
TinGu hoe vind ik een goede acupuncturist voor dit soort zaken ? Ben namelijk nogal een leek op dat gebied, maar zou het in elk geval willen proberen
Ik ga rond 12 uur slapen en sta rond 6:30 - 7 uur op voor mijn werk. Slaap helaas niet beter erdoor.
ik weet zo 123 niet welke, maar hij is gewoon van Ikea, maar dan niet zwaar zodat het op mijn lijf 'drukt' zegmaar!

Zelfde geldt voor CBD olie.
Tijd voor wat te rusten en dat doet mij goed. Het feit dat ik niets moet en gewoon dag tot dag kan bepalen wat ik doe is al rustgevend op zich merk ik. Ik slaap stabieler als ik weet dat ik niet op een bepaald tijdstip moet opstaan. Als ik moet werken slaap ik toch veel lichter, denk schrik om mij verslapen? Iniedergeval de afgelopen dagen redelijk ok geslapen. Wel 2x per nacht ongeveer nog dromen gehad maar heb toch een 5-6 uur redelijk vast geslapen. Doet wonderen een beetje slaap
Ik snap wel dat een regelmaat in het slapen zou helpen op termijn maar op dit moment baal ik gewoon al zo hard dat ik niet kan doen wat ik wil ( sporten, werken enz) kwa lijf en dat ik niet kan eten/drinken waar ik zin in heb, dat ik even geen fut heb om daar ook nog op te gaan letten dat ik op vaste tijden opsta/ga slapen. Dan probeer ik liever gewoon wat homeopatische dingen. Moet ook zorgen dat mijn psychische gezondheid een beetje oke blijft