Indestal schreef:Ik lees hier dat 51 oud is?
Sjonge sjonge toen maakte ik een 5 jarige hengst zadelmak...studeer nog steeds, heb al zoveel verschillende dingen gedaan en gestudeerd...toen ik 40 was ging ik rechten studeren...
Ik denk dat ik een 35 jarige er zo uit sport.
Ik had overigens een jonge moeder, zij was al moeder met 20, en mijn moeder was asportief, initiatiefloos, zag achter elke boom een spook.. kennissen van mij hebben nu met 41 hun eerste kind...zij is zo lekker relaxed, vol levenservaring en vertrouwen, het kind is ook lekker relaxed en onderzoekend.
TS ik zou zeggen, volg je hart. De vrouwen tegenwoordig zijn later met kinderen krijgen en dat kan best in deze tijd waarin vrouwen geen beperkingen meer hebben...mijn moeder was van een tijd dat je als vrouw al sneller oud was...nu kun je met 40 in je spijkerbroekie lekker naar de kroeg en van alles nog doen...mensen worden met grmak 100.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Al twee maal gelezen in dit topic dat 50 plus moeders lichamelijk afgetakeld zijn. Wat een onzin! Ik ben 51 en nog net zo fit als toen ik 30 was. Maar ik ken genoeg 30 plus dames die lichamelijk al in verval zijn. Dus dat is toch per persoon verschillend en hoe je voor jezelf zorgt.
Ik vind dat je met 41 jaar nog best een baby kunt krijgen, mits je wel de voor en tegens goed tegen elkaar afweegt.