Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperAssie schreef:Janneke, begrijpelijk, echter werk ik er net pas en ben ik ook niet iemand die mij voor iedere scheet ziekmeld. Ook met deze klachten zal ik dus gewoon blijven doorwerken zolang het gaat. Ik heb een hoge pijngrens en ben nu eenmaal een harde werker. Dat werkt voor mij waarschijnlijk tegen.
[/quote]Citaat:Krukje gebruik ik nu al, echter is deze te hoog waardoor ik nog niet ideaal kan zitten. Ik kan wel om een "fatsoendelijke" kruk vragen, maar weet nu al dat dit enorm lang gaat duren voor ik die krijg, dus kan ik beter heel even doorbijten
En ja, dat kunnen jullie onverstandig vinden maar het is nog steeds mijn lijf en mijn keuze. Ik wil liever niet werkeloos komen te zitten. Wie weet hoe lang het duurt voor ik iets nieuws heb.
SuperAssie schreef:Ik heb hier geen raad gevraagd omdat mijn fysio niet genoeg was of omdat ik geen vertrouwen in hem heb. Integendeel juist.
Ik heb hier dan ook enkele tips gekregen die juist heel erg overeenkomen met zijn verhaal.
Janneke2 schreef:SuperAssie schreef:Ik heb hier geen raad gevraagd omdat mijn fysio niet genoeg was of omdat ik geen vertrouwen in hem heb. Integendeel juist.
Ik heb hier dan ook enkele tips gekregen die juist heel erg overeenkomen met zijn verhaal.
Er is niets, maar dan ook niets op tegen om het verhaal van (in dit geval) de fysiotherapeut te willen checken.....maar ik ben dan toch geneigd om te zeggen dat de visite bij de fysiotherapeut net niet genoeg was....