Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Resistance ook al is het nu nog een vriend, daar kun je toch gewoon eerlijk en open tegen zijn. Het maakt je een mooier mens.voor jezelf en voor anderen. Daarmee maak je iemand niet tot hulpverlener maar geef je iemand de kans om juist een goede vriend voor je te zijn. En geloof me veel mannen krijgen toch iets beschermends over zich heen als ze een vrouw kunnen helpen. Zit toch in de genen.
Resistance schreef:Het is overigens nog niet mijn vriend he. Dat is het ook: in mijn hoofd ga ik veel te snel en dat moet ik niet doen. Ik blaas alles op.
Ik ben het trouwens wel met je eens, Jannepauli. Ik wil hem zeker niet met mijn problemen bestoken en hem gelijk als "hulpverlener betrekken". Dat is niet waar een (potentiele) vriend voor is. Wel is het misschien goed om een keer te vertellen dat dit een probleem is en dat je hieraan werkt.
Het probleem is dat met mijn zelfvertrouwen voor de rest niet echt iets mis is. Ik ben ontzettend blij met mijn uiterlijk, zit goed in mijn vel, het boeit me echt niks wat men van me vindt. Ik ben heel tevreden met mezelf. Het begint pas bij mensen die er toe doen, en die zijn op één hand te tellen.
karuna schreef:Gevoelsmatigal kan ik er ook naast zitten natuurlijk, en over het algemeen is juist eerlijkheid de beste basis voor een vriendschap of relatie.