Ik heb mij volgende week een weekendje Londen gegund met een vriendin. Naar hard werken lijk ik alsnog mijn stage te hebben gehaald dus ik dacht dit mag wel eens een keer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En voor de kerst heb ik voor ons een bonbon-adventskalender gemaakt met bonbons van de bonbonnerie. Ja dat is een duur grapje, maar daar kan ik wel van genieten en vind dat dat heel belangrijk is!
na 3 jaar mezelf niks gunnen had ik dat wel verdient en heb er zown enorm plezier van.
.
En de paardjes natuurlijk.
... 
(Maargoed mijn huid wordt er echt mooier van en ik wilde het al 5 maanden lang hebben dus nu maar gewoon de knoop doorgehakt, tjakkaaa
)

Ik ben meer een terras-wijn-mooi weer mens. 

én gaan mijn vriend en ik in maart/april samen wonen dus dan zullen mijn verwenmomentjes ongetwijfeld 'woning gerelateerd' zijn
Palmera schreef:Ben ik weer eens de enige die bij het lezen van de titel iets anders dacht?

Eén keer per jaar een verre reis en één keer per jaar een weekje in de zon. Met spullen heb ik minder dan met herinneringen. Zo ben ik heel blij dat ik met mijn vader nog een bijzondere reis heb gemaakt, inmiddels is hij overladen en ik ben heel dankbaar voor die leuke herinneringen.
Echt heel stom, maar zou nooit zomaar op een zaterdag in bad gaan liggen
Inmiddels heb ik ook een aardige collectie dus ik ga nu eerst alles opmaken, voodat ik weer wat nieuws ga inslaan.
Dat gaan we in 2017 anders doen, één keer in de twee maanden gaan we er samen op uit. Alwiene schreef:Ik verbaas me er eigenlijk over hoeveel mensen zichzelf niets gunnen! Je moet toch genieten van het leven?