zal het aan het weer liggen? speklaagje voor de winter ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Nieren, schildklier, medicatie, tekort aan vitamine zoals b1 etc.
Maar omdat het ook wat zeer doet; virusje te pakken en daardoor opgezette lymfeklieren?
Storm2009 schreef:Als dat zo blijft zou ik mss toch even een huisarts bellen na het weekend. Klinkt als opgezette klieren. Kn gewoon een griepje zijn maar als het na het weekend toch nog zo is zou ik even langs de dokter
Joolien schreef:Hannanas schreef:Nieren, schildklier, medicatie, tekort aan vitamine zoals b1 etc.
Maar omdat het ook wat zeer doet; virusje te pakken en daardoor opgezette lymfeklieren?
Dat zou ook nog wel eens kunnen, ben al een paar weken open af verkouden enzo.
De laatste tijd geen andere medicatie.
Even voor de duidelijkheid, ze zijn vverder niet gevoelig ofzo. Alleen dus de spieren richting mijn oksel zeg maar.
Joolien schreef:Storm2009 schreef:Als dat zo blijft zou ik mss toch even een huisarts bellen na het weekend. Klinkt als opgezette klieren. Kn gewoon een griepje zijn maar als het na het weekend toch nog zo is zou ik even langs de dokter
Wat gaat hij eer aan doen dan? AB? Want dan wacht ik wel tot t over gaat, kan niet zo goed tegen ab, wordt daar vaak nog zieker van. (en zo kan ik er langer van genieten)
Storm2009 schreef:Joolien schreef:
Wat gaat hij eer aan doen dan? AB? Want dan wacht ik wel tot t over gaat, kan niet zo goed tegen ab, wordt daar vaak nog zieker van. (en zo kan ik er langer van genieten)
Sorry vind je reactie niet zo heel erg chill. Ken iemand met ineens opgezette borsten en pijn in de okselklieren en die had toch echt wel iets waar de dokter wat aan kon/moest doen.
Maar geniet van je grotere borsten en hopelijk is het gewoon iets hormonaals.
Evelyne79 schreef:maak je een afspraak bij de huisarts, zit je daar.... Mevrouw, waar kan ik u mee helpen.............. nou dokter, mijn tieten zijn groter.....
Ik zou wel heel benieuwd zijn naar zijn reactie dan
Alwiene schreef:Evelyne79 schreef:maak je een afspraak bij de huisarts, zit je daar.... Mevrouw, waar kan ik u mee helpen.............. nou dokter, mijn tieten zijn groter.....
Ik zou wel heel benieuwd zijn naar zijn reactie dan
Nou de mijne zou ongeveer zo reageren: Oke, mevrouw. Gaat het om allebei de borsten? Kunt u aangeven hoeveel er ongeveer bijgekomen is? Heeft u ook pijnklachten? Is er een reden dat u hier bezorgd over bent? Ja, ik heb best een fijne huisarts
eenitraM schreef:Hier ook nog bobbies. Van 75b naar 85c gegaan in 2 jaar. Zojuist bikinis gepast maar zelfs de Ctjes zijn te klein.
Vorige week waren ze nog groter doordat ik ongesteld moest worden. Kon der niet vanaf blijven![]()
Overigens ben ik afgevallen en gestopt met de pil. Hopelijk blijven ze wel zo
liedje89 schreef:eenitraM schreef:Hier ook nog bobbies. Van 75b naar 85c gegaan in 2 jaar. Zojuist bikinis gepast maar zelfs de Ctjes zijn te klein.
Vorige week waren ze nog groter doordat ik ongesteld moest worden. Kon der niet vanaf blijven![]()
Overigens ben ik afgevallen en gestopt met de pil. Hopelijk blijven ze wel zo
Als je bent afgevallen maar je borsten groter zijn geworden moet je toch in principe geen grotere bandmaat nodig hebben? (Ik snap BH maten soms echt niet)
Mijn borsten zijn trouwens ook nog groter geworden de laatste paar jaar, ik heb een aantal BH's waarvan de band wel netjes aansluit en niet te strak zit maar de cups echt te klein zijn, terwijl ze eerder echt paste. Terwijl ik de pubertijd toch ook wel voorbij had moeten zijn.
Omdat er de laatste jaren wel veel wordt gehamerd op controle op borstkanker nemen de meeste huisartsen klachten over borsten best wel serieus hoor, je wordt heus niet weggelachen als je vragen over borsten hebt.
Evelyne79 schreef:maak je een afspraak bij de huisarts, zit je daar.... Mevrouw, waar kan ik u mee helpen.............. nou dokter, mijn tieten zijn groter.....
Ik zou wel heel benieuwd zijn naar zijn reactie dan![]()
Sorry kan je ook niet verder helpen![]()
maar al 10 jaar de pil doorslikken, zonder ooit een stopweek in te zetten? wauw, wil ik ook, ik moet toch echt om de zoveel tijd een stopweek inlassen anders heb ik gruwelijk buikpijn.
Joolien schreef:Smee__ schreef:Yes, er is nog hoop dus
Nja je moet ook niet verwachten dat je van een A naar een dubbel D gaat ofzo, maar goed, voor sommige dames is iedere gram weer mooi meegenomenVoor mij ook hoor