Oops, I've got bigger boobs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evelien4

Re: Oops, I've got bigger boobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 15:53

Ik meld mij ook! ik heb de laatste maand voor mijn gevoel ook grote boobs!
zal het aan het weer liggen? speklaagje voor de winter ? :')

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 15:56

Ik zou toch even een testje doen to be sure ;)
Herken het van voor mijn zwnagerschap :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 15:58

Hannanas schreef:
Nieren, schildklier, medicatie, tekort aan vitamine zoals b1 etc.

Maar omdat het ook wat zeer doet; virusje te pakken en daardoor opgezette lymfeklieren?

Dat zou ook nog wel eens kunnen, ben al een paar weken open af verkouden enzo.

De laatste tijd geen andere medicatie.

Even voor de duidelijkheid, ze zijn vverder niet gevoelig ofzo. Alleen dus de spieren richting mijn oksel zeg maar.

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 16:03

Als dat zo blijft zou ik mss toch even een huisarts bellen na het weekend. Klinkt als opgezette klieren. Kn gewoon een griepje zijn maar als het na het weekend toch nog zo is zou ik even langs de dokter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 16:05

Storm2009 schreef:
Als dat zo blijft zou ik mss toch even een huisarts bellen na het weekend. Klinkt als opgezette klieren. Kn gewoon een griepje zijn maar als het na het weekend toch nog zo is zou ik even langs de dokter

Wat gaat hij eer aan doen dan? AB? Want dan wacht ik wel tot t over gaat, kan niet zo goed tegen ab, wordt daar vaak nog zieker van. (en zo kan ik er langer van genieten _O- )

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 16:05

Joolien schreef:
Hannanas schreef:
Nieren, schildklier, medicatie, tekort aan vitamine zoals b1 etc.

Maar omdat het ook wat zeer doet; virusje te pakken en daardoor opgezette lymfeklieren?

Dat zou ook nog wel eens kunnen, ben al een paar weken open af verkouden enzo.

De laatste tijd geen andere medicatie.

Even voor de duidelijkheid, ze zijn vverder niet gevoelig ofzo. Alleen dus de spieren richting mijn oksel zeg maar.

Van een verkoudheid krijg je geen opgezette borsten. Als een lymfeklier opzet zet die klier op. In meer of mindere mate uiteraard. Maar niet twee hele borsten.

Ja, TS, die spieren zijn juist gevoelig als een lichaam zich opmaakt voor de zwangerschap. De boel moet toch ondersteund worden, nietwaar? ;) Volgende stap is pijnlijke/zeer gevoelige tepels.

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 16:07

Joolien schreef:
Storm2009 schreef:

Wat gaat hij eer aan doen dan? AB? Want dan wacht ik wel tot t over gaat, kan niet zo goed tegen ab, wordt daar vaak nog zieker van. (en zo kan ik er langer van genieten _O- )

Sorry vind je reactie niet zo heel erg chill. Ken iemand met ineens opgezette borsten en pijn in de okselklieren en die had toch echt wel iets waar de dokter wat aan kon/moest doen.

Maar geniet van je grotere borsten en hopelijk is het gewoon iets hormonaals.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 16:08

Hier ook nog bobbies. Van 75b naar 85c gegaan in 2 jaar. Zojuist bikinis gepast maar zelfs de Ctjes zijn te klein.

Vorige week waren ze nog groter doordat ik ongesteld moest worden. Kon der niet vanaf blijven :')

Overigens ben ik afgevallen en gestopt met de pil. Hopelijk blijven ze wel zo

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 16:09

je vraagt om wat het kan zijn, maar wil niet naar de huisarts?

bokt is geen huisarts ;) je zult toch echt langs moeten om te kunnen weten wat het is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 16:15

Storm2009 schreef:
Joolien schreef:

Sorry vind je reactie niet zo heel erg chill. Ken iemand met ineens opgezette borsten en pijn in de okselklieren en die had toch echt wel iets waar de dokter wat aan kon/moest doen.

Maar geniet van je grotere borsten en hopelijk is het gewoon iets hormonaals.

Nee zo bedoel ik het niet. Ik snap wel dat opgezette klieren ook iets ernstigs kunnen zijn.

Ziva, klopt, want ik hoef hier echt niet perse mee naar de huisarts hoor. :P Ik ben gewoon benieuwd!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 19:04

Ik heb het dinsdag helemaal niet gezien. <<) Maar hiephoi Jolien. _O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:08

Gebruik je iets van medicatie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:25

MarlindeRooz schreef:
Ik heb het dinsdag helemaal niet gezien. <<) Maar hiephoi Jolien. _O-

Hahaha nee zo opvallend is t nou ook niet, dat als ik ren, ik elke keer een boobiesmash in mn gezicht krijg ofzo :')

Alwiene, ja, AD sinds januari, geen verandering in dosering of soort.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:28

Ik heb ooit ergens gelezen dat je gemiddeld 5x in je leven een andere cupmaat krijgt, dat is dus niet raar, óók niet als je al 'uitontwikkeld' bent. Begrijp ik goed dat je dit al een keer eerder hebt gehad en ze toen weer geslonken zijn? :o? Dat vind ik wel wat wonderlijk, dan zou ik het wel in medicatie / cyclus / voedsel zoeken denk ik.
Rond mijn 24ste zijn 'ze' zonder aanwijsbare reden 2 cupmaten gegroeid (geen zwangerschap, geen medicatie, geen pil en ook geen gewichtstoename), maar dit was blijvend en dus niet tijdelijk.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 23:38

Mooi topic dit :')
Maar bijzonder dat meer dit ervaren...zelf ook...heel bizar, niks geen medicatie of iets van hormonen of zwangerschap, gewoon heel geleidelijk aan in de loop der jaren vanaf mijn 24e tot 27 (bijna 28) nu 3 maten groter en qua gewicht eerder afgevallen dan aangekomen. Op zich prima, maar hoop dat het nu wel stopt :P

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 23:51

maak je een afspraak bij de huisarts, zit je daar.... Mevrouw, waar kan ik u mee helpen.............. nou dokter, mijn tieten zijn groter.....
Ik zou wel heel benieuwd zijn naar zijn reactie dan :x

Sorry kan je ook niet verder helpen ^)

maar al 10 jaar de pil doorslikken, zonder ooit een stopweek in te zetten? wauw, wil ik ook, ik moet toch echt om de zoveel tijd een stopweek inlassen anders heb ik gruwelijk buikpijn.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 23:55

Evelyne79 schreef:
maak je een afspraak bij de huisarts, zit je daar.... Mevrouw, waar kan ik u mee helpen.............. nou dokter, mijn tieten zijn groter.....

Nou de mijne zou ongeveer zo reageren: Oke, mevrouw. Gaat het om allebei de borsten? Kunt u aangeven hoeveel er ongeveer bijgekomen is? Heeft u ook pijnklachten? Is er een reden dat u hier bezorgd over bent? Ja, ik heb best een fijne huisarts ;)

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 23:59

Alwiene schreef:
Evelyne79 schreef:

Nou de mijne zou ongeveer zo reageren: Oke, mevrouw. Gaat het om allebei de borsten? Kunt u aangeven hoeveel er ongeveer bijgekomen is? Heeft u ook pijnklachten? Is er een reden dat u hier bezorgd over bent? Ja, ik heb best een fijne huisarts ;)

geen idee hoe de mijne zou reageren, kom er eigenlijk nooit :D

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 00:05

eenitraM schreef:
Hier ook nog bobbies. Van 75b naar 85c gegaan in 2 jaar. Zojuist bikinis gepast maar zelfs de Ctjes zijn te klein.

Vorige week waren ze nog groter doordat ik ongesteld moest worden. Kon der niet vanaf blijven :')

Als je bent afgevallen maar je borsten groter zijn geworden moet je toch in principe geen grotere bandmaat nodig hebben? (Ik snap BH maten soms echt niet :o? )

Mijn borsten zijn trouwens ook nog groter geworden de laatste paar jaar, ik heb een aantal BH's waarvan de band wel netjes aansluit en niet te strak zit maar de cups echt te klein zijn, terwijl ze eerder echt paste. Terwijl ik de pubertijd toch ook wel voorbij had moeten zijn.
Omdat er de laatste jaren wel veel wordt gehamerd op controle op borstkanker nemen de meeste huisartsen klachten over borsten best wel serieus hoor :j , je wordt heus niet weggelachen als je vragen over borsten hebt.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 00:16

liedje89 schreef:
eenitraM schreef:

Als je bent afgevallen maar je borsten groter zijn geworden moet je toch in principe geen grotere bandmaat nodig hebben? (Ik snap BH maten soms echt niet :o? )

Mijn borsten zijn trouwens ook nog groter geworden de laatste paar jaar, ik heb een aantal BH's waarvan de band wel netjes aansluit en niet te strak zit maar de cups echt te klein zijn, terwijl ze eerder echt paste. Terwijl ik de pubertijd toch ook wel voorbij had moeten zijn.
Omdat er de laatste jaren wel veel wordt gehamerd op controle op borstkanker nemen de meeste huisartsen klachten over borsten best wel serieus hoor :j , je wordt heus niet weggelachen als je vragen over borsten hebt.

Klopt hoor. Wanneer je borsten groter worden moet je een grotere cupmaat en niet een grotere bandmaat.

Mijn borsten zetten altijd op wanneer ik ongesteld moet worden. En soms doen ze ook zeer.

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 00:57

Oh dames al ik kon dan mochten jullie allemaal wel wat, heb zat!

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 01:16

Ik reageer even voor het geval de oorzaak gevonden wordt :')
Hier is een onsje meer ook welkom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 10:11

Evelyne79 schreef:

Sorry kan je ook niet verder helpen ^)

maar al 10 jaar de pil doorslikken, zonder ooit een stopweek in te zetten? wauw, wil ik ook, ik moet toch echt om de zoveel tijd een stopweek inlassen anders heb ik gruwelijk buikpijn.

Nee ik stop wel een paar keer per jaar hoor. Maar niet standaard iedere maand. Dan ben ik nl iedere maand ziek :+

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:52

Ik heb het ook standaard voor menstruatie maar eenmaal was het zo overduidelijk en bleef het ook aanhouden en dat bleek achteraf een eierstokcyste te zijn.
Met het weggaan van de cyste ging helaas ook de extra vulling weer weg. :')

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 22:08

Joolien schreef:
Smee__ schreef:
Yes, er is nog hoop dus *\o/*

Nja je moet ook niet verwachten dat je van een A naar een dubbel D gaat ofzo, maar goed, voor sommige dames is iedere gram weer mooi meegenomen :D Voor mij ook hoor :')

Dat zeg je nu, maar ik ben van 70B naar 70DD (of zelfs 70E) gegaan... Maar, oké, ik ben in de overgang en iets aangekomen (5 kg of zo). Slik wel al tig jaren de pil.