Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsies5 schreef:maar de zware metalen en andere toegevoegde stoffen die in een vaccinatie zitten.. daar ben ik opzich wel voorstander van.. zo'n vaccinatie is een aanslag op het lichaam dus laten we dan het lichaam een beetje helpen om te herstellen..
TerraHowrse schreef:horsies5 schreef:maar de zware metalen en andere toegevoegde stoffen die in een vaccinatie zitten.. daar ben ik opzich wel voorstander van.. zo'n vaccinatie is een aanslag op het lichaam dus laten we dan het lichaam een beetje helpen om te herstellen..
Fabels. Er zitten geen zware metalen in vaccinaties.
horsies5 schreef:Wat ik ken qua ontstoren is dat je niet het werkzame deel weghaalt/verminderd.. maar de zware metalen en andere toegevoegde stoffen die in een vaccinatie zitten.. daar ben ik opzich wel voorstander van.. zo'n vaccinatie is een aanslag op het lichaam dus laten we dan het lichaam een beetje helpen om te herstellen..
Overigens is het volgens mij niet zo'n probleem om minder antilichamen te hebben omdat de cellen een geheugen hebben.. immers worden de antilichamen altijd vanzelf minder over tijd.. ik weet dat dit niet voor alle vaccinaties zo werkt.. maar wel voor een deel
verootjoo schreef:maava schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar waarom.
Gelukkig is het al bewezen dat vaccinaties geen autisme vormen.
Het is zelfs nooit bewezen dat vaccineren autisme kan veroorzaken; er is ooit een onderzoek over gepubliceerd en dat was bij elkaar gelogen, maar het blijft een hardnekkige fabel...
horsies5 schreef:Wat ik ken qua ontstoren is dat je niet het werkzame deel weghaalt/verminderd.. maar de zware metalen en andere toegevoegde stoffen die in een vaccinatie zitten.. daar ben ik opzich wel voorstander van.. zo'n vaccinatie is een aanslag op het lichaam dus laten we dan het lichaam een beetje helpen om te herstellen..
Overigens is het volgens mij niet zo'n probleem om minder antilichamen te hebben omdat de cellen een geheugen hebben.. immers worden de antilichamen altijd vanzelf minder over tijd.. ik weet dat dit niet voor alle vaccinaties zo werkt.. maar wel voor een deel
TerraHowrse schreef:horsies5 schreef:maar de zware metalen en andere toegevoegde stoffen die in een vaccinatie zitten.. daar ben ik opzich wel voorstander van.. zo'n vaccinatie is een aanslag op het lichaam dus laten we dan het lichaam een beetje helpen om te herstellen..
Fabels. Er zitten geen zware metalen in vaccinaties.
Riraito schreef:Ik heb wel degelijk verhalen gelezen van kinderen die doodziek werden en soms inderdaad dezelfde dag nog dood waren...
Door vaccinatie hebben we sommige ziektes vrijwel verbannen uit ons land, maar een enkele persoon kan niet tegen een stofje en valt er ter plekke bij neer. Ik hoop van harte dat het mijn kind niet gaat zijn.
Citaat:Het is zelfs nooit bewezen dat vaccineren autisme kan veroorzaken; er is ooit een onderzoek over gepubliceerd en dat was bij elkaar gelogen, maar het blijft een hardnekkige fabel...
Citaat:Mijn zusje had het hier idd ook over, dat veel van de adhd/autisme/astma door de entingen wordt veroorzaakt, fabel dus? Ik vroeg haar ook al of die onderzoeken dan wel klopten.. Ze beweerde namelijk wel dat de onderzoeken naar de vaccins niet klopten, want die waren door de fabrikanten zelf gedaan. Ook is zij dus van mening dat er in de entstof veel schadelijke hulpstoffen zitten..