Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:41

Wat ik ken qua ontstoren is dat je niet het werkzame deel weghaalt/verminderd.. maar de zware metalen en andere toegevoegde stoffen die in een vaccinatie zitten.. daar ben ik opzich wel voorstander van.. zo'n vaccinatie is een aanslag op het lichaam dus laten we dan het lichaam een beetje helpen om te herstellen..

Overigens is het volgens mij niet zo'n probleem om minder antilichamen te hebben omdat de cellen een geheugen hebben.. immers worden de antilichamen altijd vanzelf minder over tijd.. ik weet dat dit niet voor alle vaccinaties zo werkt.. maar wel voor een deel

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:42

horsies5 schreef:
maar de zware metalen en andere toegevoegde stoffen die in een vaccinatie zitten.. daar ben ik opzich wel voorstander van.. zo'n vaccinatie is een aanslag op het lichaam dus laten we dan het lichaam een beetje helpen om te herstellen..

Fabels. Er zitten geen zware metalen in vaccinaties.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:43

Vind het een goed idee, gezien de overbevolking op aarde +:)+ Ruimt lekker op

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:46

TerraHowrse schreef:
horsies5 schreef:
maar de zware metalen en andere toegevoegde stoffen die in een vaccinatie zitten.. daar ben ik opzich wel voorstander van.. zo'n vaccinatie is een aanslag op het lichaam dus laten we dan het lichaam een beetje helpen om te herstellen..

Afbeelding

:)
De ingrediënten van een vaccinatie klinken eng ja, maar dat zijn ook die van normale dingen. Ik snap de angst dan wel.

antje_vip

Re: Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:48

Mensen die vallen over de ingrediënten van een vaccin: ik ben benieuwd naar jullie eetpatroon :D

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:49

antje_vip schreef:
Mensen die vallen over de ingrediënten van een vaccin: ik ben benieuwd naar jullie eetpatroon :D

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:50

maava schreef:
antje_vip schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:50

maava schreef:
antje_vip schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

:j :j :j :j :j :j :j :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 16:54

Hummm... nu dreigt het natuurlijk meteen weer een topic te worden waarin mensen gaan mekkeren over wel / niet vaccineren -O-

Uiteraard heeft elk topic een beloop afhankelijk van de reacties die er geplaatst worden, maar een welles / nietes betreffende wel of niet vaccineren dat was eigenlijk absoluut niet de insteek. Immers beide partijen vinden grofweg gezegd van mensen van de andere partij dat die maar domme keuzes maken / geen idee hebben waar ze over praten / zichzelf niet goed geïnformeerd hebben / meelopen met wat anderen zeggen / hun kind ( + zichzelf + de samenleving) onnodig in gevaar brengen en vaak lopen de gemoederen hoog op omdat er te weinig begrip opgebracht kan worden voor elkaars beslissing.

Daar heb ik eerlijk gezegd geen trek in, gerel van fanatiekelingen die een ander niet in zijn / haar waarde kunnen laten en voor het gemak andermans keuze maar in het belachelijke trekken :n

Dikke kans dat ik hier geen fatsoenlijke reactie over ontstoren ga vinden maar dat het alleen maar een fanatiek pro-vaccinatie gebeuren wordt :P

Voor de goede orde:

Ik verdiep me heel erg in de voors en tegens van wel of niet vaccineren en eerlijk is eerlijk, hoe meer je je er ècht in verdiept, hoe meer ellende je tegenkomt en hoe meer ervaringsverhalen van mensen waarbij vaccinaties overduidelijk hele nare gevolgen hadden. Je moet even zoeken maar dan geeft het RIVM zelf ook toe dat er meerdere doden per jaar vallen waarbij iemand vrijwel direct na het zetten van de prik bvb. begint te klapwieken, in shock raakt en niet meer wakker wordt. En dat is dan "alleen nog maar" het meest ernstige geval, overlijden. Een stuk of 10 mensen per jaar die het niet overleven is blijkbaar doodnormaal. Gevalletje pech gehad. Het zal je kind maar zijn....

Je moet er voor open staan om verhalen van de andere kant te horen maar dan zijn er ook héél veel te vinden. Van hele normale mensen, die meestal heel erg pro vaccineren waren en gewoon deden wat ze dachten dat goed was voor hun kind / zichzelf/ de samenleving.

Omdat we dat met de paplepel ingegoten (en aangestampt!) hebben gekregen.
En men elkaar verdringt om iemand die er zelfs maar aan durft te twijfelen, belachelijk te maken -O-

Totdat ze helaas zelf de gevolgen ondervonden -O- Die verhalen zijn er gewoon volop, alleen ze worden door de media niet of nauwelijks verspreid waardoor de meeste mensen ze niet horen en denken dat het vergezocht, het allemaal super veilig is en het maar dom is om niet (of deels) te willen vaccineren...terwijl die keuze véél beter te begrijpen is als je je er in verdiept waarom mensen die keuze precies maken en ze niet voor het gemak maar voor gek en dom en simpel verklaart...

Want over het algemeen wordt die keuze niet zomaar lukraak binnen een half uurtje gemaakt maar gaan mensen dagen / weken / maanden / jaren lang door allerlei onderzoeken en lezingen van èchte experts in het medische veld heen werken (professionals die ook door schade en schande wijs zijn geworden) in de hoop gerustgesteld te worden over de veiligheid en het nut van vaccinaties...maar hoe dieper ze komen, hoe duidelijker het helaas wordt dat het allemaal helemaal niet zo geweldig is helaas....en zeker geen bewijs van veiligheid betreffende effecten op de langere termijn.

Een ieder mag daar weer vanalles achter zoeken en domweg alles weglachen :)

Maar puntje bij paaltje: als je zo veel van dergelijke hele akelige ervarings-verhalen hoort / leest van ECHTE mensen wiens kinderen juist alles oplopen waar je tegen vaccineert doordat de vaccinaties veels te heftige zaken in hun lichaam triggeren... dan kom je ook vaak tegen dat (wederom gewoon echte, normale, geen alu-hoedjes of iets....) mensen na jaren van het kastje naar de muur te zijn gestuurd met problemen waar geen oplossing voor lijkt te zijn, uiteindelijk op 1 of andere wijze bij het ontstoren van hun vaccinaties of medicatie terecht komen waarbij als het ware de reststoffen uit het systeem gewerkt worden.

Het zal de meeste van die mensen verder aan hun bips oxideren hoe het precies werkt, maar na jaren vanalles proberen met maar matige resultaten en plotsklaps heel duidelijke verbetering zien nadat ze begonnen zijn met ontstoren.....dat is toch wel interessant :)

Kan je weer heel makkelijk de boel honend weglachen met "oh ontstoren doen ze (o.a.!!) via homeopathie en dat begrijp ik niet hoe dat kan werken dùs het werkt niet" ... maar als je het zelf meemaakt dan denk je er toch anders over...hoe sceptisch je er eerder ook over was :)

Maargoed ik had beter moeten weten bij het openen van dit topic :P
Want met vaccineren en homeopathie samen in 1 topic is de kans op serieuze / respectvolle / niet domweg veroordelende reacties natuurlijk wel erg klein... wel jammer hoor :)

Dan geef ik er maar de draai aan dat mensen die meer willen weten over de redenen waarom mensen kritisch kunnen worden over vaccineren, via wat linkjes wat info kunnen lezen waardoor ze kritische prikkers en sympathisanten wellicht beter kunnen begrijpen en hun keuze kunnen respecteren...dat zou al een heleboel winst zijn :P

Zoek eens op YouTube naar Vaxxed Stories: https://www.youtube.com/results?search_ ... ed+stories dan krijg je hartverscheurende getuigenissen te zien van mensen die nare ervaringen hebben met gevolgen van vaccinatie.

Of hier kan je ook het 1 en ander lezen van Nederlandse ouders: http://www.vaccinatieraad.nl/category/v ... everhalen/

En hier gewoon simpel en duidelijk uitgelegd wat zomaar enkele zaken zijn waar je je gerust zorgen over mag maken betreffende die prikjes: https://www.borstvoeding.com/aanverwant ... keuze.html

En dit is ook altijd een mooie instapper: oud huisarts Dokter Moolenburgh die een halve eeuw een praktijk heeft gehad en kinderziektes en opkomst van vaccinaties vanaf de eerste rang heeft meegemaakt en daar heel smakelijk over kan vertellen :) https://www.youtube.com/watch?v=X093a9NxJ-o

Kijk er gewoon eens naar, om een beetje te snappen wat voor beweegredenen er achter twijfels van hele normale mensen kunnen zitten :)

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:58

Ik ben ook niet direct tegen vaccineren en heb me er ook niet super in verdiept.. maar dat is wat ik heb begrepen uit verhalen..

Ik ken overigens wel iemand die er zelf ervaring mee heeft en het ook bij haar kinderen heeft laten doen.. een van haar zoontjes reageerde ook heftig op de prik en heeft er wel baat bij gehad geloof ik.. ik kan het haar wel eens vragen

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 17:01

Ik heb wel degelijk verhalen gelezen van kinderen die doodziek werden en soms inderdaad dezelfde dag nog dood waren...

Door vaccinatie hebben we sommige ziektes vrijwel verbannen uit ons land, maar een enkele persoon kan niet tegen een stofje en valt er ter plekke bij neer. Ik hoop van harte dat het mijn kind niet gaat zijn.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 17:01

horsies5 schreef:
Wat ik ken qua ontstoren is dat je niet het werkzame deel weghaalt/verminderd.. maar de zware metalen en andere toegevoegde stoffen die in een vaccinatie zitten.. daar ben ik opzich wel voorstander van.. zo'n vaccinatie is een aanslag op het lichaam dus laten we dan het lichaam een beetje helpen om te herstellen..

Overigens is het volgens mij niet zo'n probleem om minder antilichamen te hebben omdat de cellen een geheugen hebben.. immers worden de antilichamen altijd vanzelf minder over tijd.. ik weet dat dit niet voor alle vaccinaties zo werkt.. maar wel voor een deel

Zware metalen, toegevoegde stoffen??? Elke vaccinatie is een aanslag op je lichaam maar zonder vaccinatie loop je nog veel meer risico. Ik ben zeker kritisch op vaccineren, altijd al geweest. Een van mijn kinderen heeft een allergie nav een vaccinatie ontwikkelt. Door de stoffen of doordat het systeem
heel hard moest werken, geen idee maar niet enten is en was voor mij geen optie. Ik kom nog uit de tijd dat er poliokinderen waren en kinderen overleden doordat ouders niet entten. Maar ontstoren????? Ik denk, laat een wichelroedeloper komen, ben je in één keer voor een paar cent met het hele gezin en huis klaar. Qua homeopatie geloof ik er niet in. En dan kun je ook wel aan de gang blijven want na een dagje Amsterdam of andere grote stad of bij bezoek aan een bedrijf met fijnstof zit je weer helemaal vol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 17:04

verootjoo schreef:
maava schreef:
Ik ben ook wel benieuwd naar waarom.
Gelukkig is het al bewezen dat vaccinaties geen autisme vormen. :)

Het is zelfs nooit bewezen dat vaccineren autisme kan veroorzaken; er is ooit een onderzoek over gepubliceerd en dat was bij elkaar gelogen, maar het blijft een hardnekkige fabel...

Mijn zusje had het hier idd ook over, dat veel van de adhd/autisme/astma door de entingen wordt veroorzaakt, fabel dus? Ik vroeg haar ook al of die onderzoeken dan wel klopten.. Ze beweerde namelijk wel dat de onderzoeken naar de vaccins niet klopten, want die waren door de fabrikanten zelf gedaan. Ook is zij dus van mening dat er in de entstof veel schadelijke hulpstoffen zitten..

Ygritte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 17:05

Ik laat mensen heel erg in hun waarde, maar angst voor vaccinaties is gewoon gevaarlijk. Als iemand om medische redenen niet mag vaccineren, omdat hij/zij kanker of een immuunziekte heeft bijvoorbeeld, moet die persoon vertrouwen op groeps-immuniteit (net als babies trouwens). Als een dusdanig grote groep dan besluit om niet in te enten omdat dat "eng" is, ben jij niet alleen zelf (of jouw kind), maar dus ook andere, kwetsbare mensen in gevaar. -O-

Tevens "loop ik niet mee wat anderen zeggen". Er zijn natuurlijk nare verhalen te vinden, maar deze zijn door de wetenschap uitvoerig getest en er is geen effect van vaccinatie bevonden (en ja, ik heb meer vertrouwen in uitgebreide wetenschappelijke studies dan in enkele verhalen op een YouTube-kanaal. Weet je hoe streng die wetgevingen in de EU zijn ? Voordat een medicijn goedgekeurd wordt mag er maar iets van 0,0001% kans zijn dat het niet werkt, en bij enige kans dat het ook maar lichte schade geeft mag het helemáál niet meer gegeven worden. Enkele nare verhalen maken geen bewijs dat vaccinaties levensgevaarlijk zijn.

En mensen die zelf een paar weken/jaren een boel "onderzoekjes" lezen van een boel websites weten absoluut niet meer dan wetenschappers die zich jarenlang met het immuunsysteem beziggehouden hebben, die mensen kunnen nog wel zulke ECHTE verhalen hebben (en ik geloof ook zeker dat mensen nare dingen meemaken) maar mensen laten twijfelen aan vaccinaties is naar mijn mening gewoon levensgevaarlijk. Groeps-immuniteit is nodig om levensgevaarlijke ziektes als polio en rode hond uit te bannen, en die 0,000001% risico dat het niet werkt of een lichte bijwerking heeft weegt niet op tegen bijvoorbeeld de 50% doodskans die sommige kinderen hebben als zij polio krijgen. Vaccinaties zijn bovendien ook echt één van de meest natuurlijke medicijnen te bedenken, er wordt gewoon een verzwakt virus ingespoten, geen rare stoffen of vreemde chemische goedjes: je zou toch denken dat mensen die erg pro-natural zijn dat fantastisch vinden? Je eigen immuunsysteem pakt het op! In delen van Turkije besmetten mensen zich al eeuwen via een wondje met koeienpokken om de pokken niet te kunnen krijgen, dat was de voorloper van vaccinatie, en natuurlijker (en ook veiliger) kan niet.

Homeopathie mogen mensen best in geloven, en ook best toepassen op hunzelf (ik heb familieleden die er heel erg van opgeknapt zijn en zich er heel fijn bij voelen, en dat is prima) maar zodra je reguliere wetenschap die zó belangrijk is als vaccinaties gaat vervangen door homeopathie, breng je letterlijk mensenlevens in gevaar. En dat vind ik absoluut niet kunnen.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 17:06

Autisme etc heb je vanaf je geboorte, dat komt niet door entingen.
De hele rede dat die enge ziektes niet meer bestaan hier is juist omdat we enten, moet er niet aan denken wat er gebeurt als we ophouden.

Maar ik heb wel veel lichamelijke problemen dus ik ga eens lezen, hoewel ik er weinig nuttigs in zie op het eerste gezicht ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 17:06

horsies5 schreef:

Dit dus +:)+

Overigens is het ook een interessante gedachte dat het niet de hoeveelheid anti-lichamen is die bepaalt of iemand een ziekte krijgt. Immers de ene persoon (met evenveel anti-stoffen) wordt wel ziek en de andere niet, onder dezelfde omstandigheden.

Je weerstand tegen ziektes wordt door meer zaken bepaald dan alleen je anti-lichamen :)

En de clou is nu juist dat in de praktijk blijkt dat vaccinaties je lijf een behoorlijke opdonder geven.
Als het werkt zoals bedoelt dan krijg je er wel anti-lichamen van tegen een bepaalde ziekte....maar je algehele weerstand wordt vaak minder door de opdoffer die je lijf heeft gehad door de rotzooi die er mee ingespoten wordt.

Je hoort daarom ook vaak in ervaringsverhalen van mensen met meerdere kinderen waarvan sommigen wel vaccinaties hebben gekregen en de andere niet, dat opvalt dat de gevaccineerde veel vaker wat te pakken hebben dan de ongevaccineerde, die veel sterker lijken te zijn omdat hun immuunsysteem zich veel sterker heeft kunnen ontwikkelen zonder al die bemoeienis.

Gebeurt dat een paar keer dan kan het toeval zijn, maar je hoort het steeds meer en ook steeds vaker vanuit de hoek van dokters en zorgverleners, dat het hen opvalt dat ongevaccineerde kinderen veel sterker en gezonder lijken te zijn. En dat die vaak maar lichte versies van bvb. Kinkhoest, Mazelen of wat dan ook krijgen, terwijl de gevaccineerde kinderen het vaak veel heftiger krijgen.

En als je iets als mazelen "echt" doormaakt dan ben je levenslang beschermd, terwijl de meeste vaccins (waarschijnlijk) na een jaar of 10 al uitgewerkt zijn.

Tot zover dan ook de volgens veel onafhankelijke experts niet-bestaande kudde-immuniteit.... op de gemiddelde verjaardag van ene volwassene is het overgrote deel van de mensen officieel helemaal niet meer beschermd omdat de vaccinaties allang uitgewerkt zijn....toch raar dat we dan niet bij bosjes kletsnat omvallen gezien het daadwerkelijk percentage "mensen met parapluutjes" veel lager zal zijn dan het uit de lucht gegrepen percentage da nodig zou zijn om ziektes (regen) van ons weg te houden :P

b000tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 17:08

Ik zou niet weten hoe ze het kunnen doen, een vaccin ontstoren. Je lichaam heeft door de vaccinatie een immuunreactie op gebouwd, in de geheugencellen. Als we zelf bij auto immuunziektes dit niet op een werkende manier goed werkende en blijvende manier voor elkaar krijgen. Hoe kunnen ze het dan doen voor een immuunreactie die opgebouwd is door middel van een vaccin. En daarnaast zijn vaccins belangrijk voor het uitroeien van het desbetreffende ziekte, ook als niet iedereen gevaccineerd is zorgt de een hoge vaccinatie rate ervoor, dat de ziekte zich niet kan verspreiden, het heeft dan geen volgende gastheer om in te groeien. Dit stopt ook het verder ontwikkelen van een ziekte naar een vorm waar het vaccin niet voor beschermd. Een voorbeeld van een ziekte die zich snel ontwikkeld influenza (de griep), hierdoor moeten de risico groepen zoals ouderen elk jaar een nieuw vaccin halen. Dit kunnen we ontwikkelen omdat deze eerst optreed in azie, in de tijd dat de griep deze kant op komt, hebben we een vaccin kunnen ontwikkelen voor deze risico groepen, zodat deze mensen niet ergste ziek worden. Voor een persoon buiten deze risico groep is een simpel griepje niet zo erg maar in deze risico groepen kan een griepje meer ernstige gevolgen hebben.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 17:13

Voorheen geloofde ik ook nooit in homeopathie en allerlei soorten alternatieve geneeskunde.. maar ik heb inmiddels zovaak gezien hoeveel goeds het gedaan heeft.. dat ik het moeilijk kan ontkennen.. verklaren kan ik het nog steeds niet.. maar geloven doe ik het inmiddels wel..

En waarom niet proberen als er een kans is dat je er beter van wordt.. het is niet dat je er slechter van wordt verder..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 17:15

TerraHowrse schreef:
horsies5 schreef:

Hallo? Er zit gewoon nog aluminium in hoor. Ze hebben de kwik(componenten) dan wel (grotendeels) verwijderd maar aluminium is ook ontzettende bocht...

En voor degenen die nu zeggen: weet je wel hoeveel aluminium je via voeding binnen krijgt :')
Ik mag toch hopen dat een ieder kan begrijpen dat iets dat je opeet vaak minder gevaarlijk is dan iets dat je inspuit?

Wat je eet dat kunnen je nieren normaal gesproken nog goeddeels uitfilteren.
Wat je inspuit dat wordt vaak opgeslagen in het lichaam. Bijvoorbeeld in vetcellen. Zoals bij hele kleine kinderen gaat dat soort rotzooi vaak naar een walhalla van vetcellen: de hersenen. Daarom hoor je ook regelmatig terugkerende verhalen van kinderen die na hun prikjes ineens stagneren of zelfs achteruit gaan qua ontwikkeling... de hersenverbindingen krijgen een tik.

En daarom hoor je heel vaak dat kinderen hartverscheurend hoog gaan huilen na hun vaccinatie, ook wel hersenhuilen genoemd... die kinderen vergaan van de pijn omdat die rotzooi in hun koppies gaat zitten :(:) De vele KNO klachten die tegenwoordig heel normaal gevonden worden bij kleine kinderen zijn daar waarschijnlijk ook aan te linken.

Vele terugkerende oorontstekingen en loopoortjes enzo. Dat is dus ook iets waarvan je dan hoort dat het ontstoren als effect heeft dat zulke zaken ineens na jaren tobben weg blijven :)

Hoe het kan kan het, en prima als mensen het toeval willen noemen: maar toch super als je dan wèl ineens van chronische problemen af komt +:)+

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 17:17

Ik ben wel benieuwd naar echt onderbouwde bronnen. De sites die je geeft hebben nergens bronnen bij staan.

Want waar haal je dat vandaan dat het spul naar hoofden toegaat? En dat het niet gewoon vd angst en/of pijn is voor een prik.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 17:22

Riraito schreef:
Ik heb wel degelijk verhalen gelezen van kinderen die doodziek werden en soms inderdaad dezelfde dag nog dood waren...

Door vaccinatie hebben we sommige ziektes vrijwel verbannen uit ons land, maar een enkele persoon kan niet tegen een stofje en valt er ter plekke bij neer. Ik hoop van harte dat het mijn kind niet gaat zijn.

Dit dus... gelukkig vallen ze niet bij bosjes neer, maar je kind kan natuurlijk altijd toevallig gevoelig zijn voor een component van een vaccin en dan is die het haasje :(:) En aangezien je geen gebruiksaanwijzing bij de geboorte krijgt heb je geen idee of de jouwe het zal overleven -O-

Neem daarbij is dat er geen lange-termijn studies zijn die de veiligheid bewijzen.
Kan immers ook niet gezien de cocktails steeds veranderen dus ze simpelweg nog niet al decennia lang getest zijn. Bovendien wordt er steeds meer bij gestopt en men doet daar nogal luchtig over alsof je ongelimiteerd meer ziekteverwekkers tegelijk in een kind kan spuiten...die dat in de natuur nooit allemaal tegelijk binnen zou krijgen en al helemáál niet met al die rotzooi erbij die nog een extra klap geven en dan ook nog eens direct in het lijf geïnjecteerd achter alle verdedigings-linies langs... in plaats van dat het via de huid / mond / neus / organen langzaam steeds dieper het lichaam in gaat waardoor het hele lijf op de goede manier op de indringer kan reageren....

Als je er serieus over na gaat denken is het allemaal echt niet zo simpel als het in eerste instantie lijkt .

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 17:32

Jouw posts bevatten opvallend vaak het woord "horen, va hoort" pmarena
Dat geeft mij de kriebels. Er gaan zoveel niet onderbouwde verhalen de wereld rond die je gerust met hele balen zout mag nemen.

En wat zit er eigenlijk in die korreltjes? moet wel een wereldmiddel zijn als het na zoveel jaar nog iets zou kunnen uitmaken. Zou zelf onder geen beding zoiets vaags in mijn lichaam stoppen.

Ben echt niet totaal tegen homeophatie maar wel tegen kwakzalvers die daarmee wel degelijk schade kunnen berokkenen en dit klinkt mij teveel als de laatste categorie.

Ygritte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 17:36

Ik lees nog steeds geen onderbouwende bronnen van je verhaal, alleen maar "ik ken verhalen" en "als je zelf nadenkt..." (wat sowieso een dooddoener is, want hoewel kritisch nadenken goed is hebben de meeste mensen hier (ik incluis) geen jarenlange studie van het immuunsysteem gedaan, maar wetenschappers die zich hiermee bezig houden wel - dat maakt hun mening al betrouwbaarder dan die van Jan Doedel van de straat), dat je ontkent dat er lange-termijn studies zijn die vaccinaties bewijzen als veilig (die zijn er wel, en bovendien: als vaccinaties gevaarlijk zouden zijn kenden we allemaal wel iemand die iets levensgevaarlijks kreeg van de vaccinatie. Dat is niet zo, in 99,99999% van de gevallen gebeurt er gewoon niks behalve dat het immuunsysteem leert vechten tegen deze indringers).

Die cocktail is steeds anders, maar het basis-idee (een dode ziekte-verwekker inspuiten) blijft hetzelfde en gaat dus ook al 50+ jaar goed. Nogmaals, medicatie moet echt 99,9999% veilig zijn voordat deze aan de bevolking gegeven wordt. De manier van wetenschappelijk testen wordt door homeopathische onderzoekers vaak niet toegepast, waardoor er al gauw onbetrouwbare resultaten uit onderzoek komen: ze trekken bijvoorbeeld twee variabelen die samen voorkomen als oorzaak-gevolg relatie samen (terwijl dat niet zo hoeft te zijn) of nemen een veel grotere fout-marge dan wetenschappers. Deze blog laat verschillende media-verhalen zien waar mensen of homeopathen dachten een verband te zien tussen vaccinaties en een ziekte, maar die bleken stuk voor stuk niet waar te zijn (door inderdaad de wetenschappelijke methode verkeerd toe te passen en zomaar aannames te maken) en noemt daar ook betrouwbare bronnen bij: http://www.inbakeren.nl/blog/gevolgen-v ... accineren/

Mensen wijsmaken dat vaccinaties levensgevaarlijk zijn is niet alleen onjuist, het is dus ook nog eens levensgevaarlijk voor baby's, jonge kinderen, en ernstig zieken.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 17:38

Citaat:
Het is zelfs nooit bewezen dat vaccineren autisme kan veroorzaken; er is ooit een onderzoek over gepubliceerd en dat was bij elkaar gelogen, maar het blijft een hardnekkige fabel...

Citaat:
Mijn zusje had het hier idd ook over, dat veel van de adhd/autisme/astma door de entingen wordt veroorzaakt, fabel dus? Ik vroeg haar ook al of die onderzoeken dan wel klopten.. Ze beweerde namelijk wel dat de onderzoeken naar de vaccins niet klopten, want die waren door de fabrikanten zelf gedaan. Ook is zij dus van mening dat er in de entstof veel schadelijke hulpstoffen zitten..

Correctie anno 2016 die bij heel veel mensen helaas nog niet doorgedrongen is -O- :

Dat autisme verhaal is ook weer zoiets fraais. Kort gezegd was Andrew Wakefield bezig met een onderzoek en rolde er zo in dat hij onderzoek ging doen naar de mogelijkheid of de MMR (de BMR van de USA) autisme kon veroorzaken / triggeren.

Zijn onderzoek wees uit dat dat inderdaad zo was. Speciaal trouwens bij afro-amerikaanse jongetjes, die hadden het hoogste risico.

Uiteraard wilde de farmaceutische industrie en de CDC (zeg maar het RIVM van de USA) hier niets van weten (geld, draagvlak voor vaccinatie enzo) dus begonnen ze een eigen onderzoek. Uiteindelijk een tijd later brachten ze hun conclusie naar buiten: geen verhoogd risico en MMR veroorzaakt geen autisme. Wakefield moest met de grond gelijk gemaakt worden en die man is voor alles en nog wat uitgemaakt, uiteraard alles kwijt waar die voor gewerkt had. Zo gaat dat met mensen die kritisch zijn, zeker uit het medische veld... wie zijn kop boven het maaiveld uitsteekt die gaat er aan en ze maken je tot een ongeloofwaardige paria.

Dus jarenlang wordt al door iedereen nagekwaakt dat dat onderzoek niet deugde en dat Wakefield een bedrieger zou zijn.

Alleen nu de clou! Het verhaal heeft anno 2016 een staartje gekregen en dat gaat zo: Een hoge pief intern van het CDC is met knagend schuldgevoel naar buiten gekomen en heeft gezegd dat zij in hun eigen onderzoeken tot precies dezelfde conclusies kwamen als Wakefield! Maar dat kwam ze natuurlijk helemaal niet goed uit....dus hebben ze net zo lang geknipt en geplakt met het weglaten van controle-groepen enzo (bvb. die donkere jongetjes) totdat het leek alsof er weinig aan de hand was.

Maar het klopt dus wèl gewoon dat voornamelijk de MMR / BMR stoornissen in het autistische spectrum kunnen triggeren! Kan je nog zo hard roepen dat autisme aangeboren is. Dat is misschien ook wel zo, ik weet het niet :)

Maar het neemt niet weg dat er heel veel meldingen zijn van ouders die zelf heel duidelijk gemerkt hebben dat hun prima ontwikkelende dreumes die bvb. vaak al wat woorden / zinnen kon zeggen, kon lopen, altijd gewoon contact maakte met anderen en heel sociaal was....ineens na het krijgen van hun MMR / BMR prikken regressie gingen vertonen.

Ineens niet meer kunnen lopen. Niet meer kunnen praten. Niet meer reageren op anderen en deze ook niet in de ogen willen kijken. En als ze dan met hun kind naar de dokter gaan dan zegt die: ja maar dit kind is duidelijk autistisch! Waarop de ouders zeggen: maar dat was hij voorheen helemaal niet, hoe kan dat nou ineens? Waarop de dokter dan weer zegt: dit heeft uw kind altijd al gehad want autisme is aangeboren. U heeft het alleen blijkbaar niet eerder gemerkt.

Wat sowieso natuurlijk al te belachelijk voor woorden is gezien ouders over het algemeen niet achterlijk zijn en als een havik in de gaten houden of er iets mis is met hun kind :(:)

En gelukkig hebben die ouders tegenwoordig ook zat filmpjes waarop te zien is hoe normaal hun kind was tot de dag van het zetten van de prik....

Ik vind het echt heel erg dat zulke zaken gebeuren en dat het dan ook nog eens in de doofpot gestopt wordt en tegen ouders wordt gezegd dat ze zich vergissen.

Ik geloof dat er ook gezegd wordt dat er in de jaren 80 1 of de 10.000 kinderen in de VS gediagnosticeerd was met autisme en tegenwoordig gaat het al naar 1 op de 100 of zelfs 1 op de 50!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-16 17:41

Overigens qua bronnen: Het is niet mijn intentie, verantwoordelijkheid of plicht om het verhaal voor iedereen voor te kauwen :)

Ga lekker zelf op zoek als je meer wilt weten.
Ik heb de moeite genomen om wat dingetjes op te schrijven voor een ieder die meer wil weten en dan zo verder kan gaan zoeken naar informatie, en daar zullen jullie het mee moeten doen.

Of laten, dat mag ieder voor zich weten, van mij hoeft echt niet iedereen te geloven wat ik zeg hoor :P

Dreumes is wakker dus ik heb weer mijn handen vol :)