Zo te horen maak je je ook zorgen over dat het kindje rustiger is. Heb ik ook gehad en bij mij is toen gelijk een echo laten maken. Al was het alleen om mij gerust te stellen.
Zie dat iemand je hierboven wilt informeren echt super

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cynthia5 schreef:Leonoor, het is inderdaad mijn eerste kindje. De reden dat ik niet naar een andere praktijk ben gegaan is omdat hier ontzettend moeilijk over werd gedaan. Ik woon in een dorp en om mij heen liggen nog meer andere dorpen die ook onder hun hoede staan.
IMJ, mijn verloskundige heeft met een staafje getest of het vruchtwater was en dit was volgens haar geen vruchtwater. Het is ook erg slijmerig maar begint ook steeds meer waterig te worden. Ik heb nu inmiddels al een heel maandverbandpak opgemaakt zoveel is het. Ik voel het ook echt gewoon '' lopen ''.
Het slijm wat ik verlies is daarin tegen niet groen en ook niet meer bloederig. Het is nu wit/doorzichtig.
Toen ik zondag ontzettende pijn had, was mijn verloskundige voor meer dan een uur niet bereikbaar. Mijn man en ik hebben uit ellende het ziekenhuis maar gebeld om onze vraag kwijt te kunnen. Het ziekenhuis heeft later weer geklaagd bij mijn verloskundige waarom zij niet op nam. De reden dat ze niet op nam was omdat ze stond te koken en meer dan een uur haar telefoon niet had gehoord. Toen de verloskundige eindelijk kwam was ze ook nogal verbokt omdat het ziekenhuis haar had gebeld. Ik mocht van haar ook niet meer het ziekenhuis bellen?
Als je zulke verloskundige hebt als ik, voel je je al gauw een aansteller omdat je hun weer belt. Dat terwijl ik normaal helemaal geen zeurpiet ben en 8 maanden lang niet geklaagd heb.
Ik wil eigenlijk zo even bellen omdat ik gek word van de pijn maar ook van de onzekerheid die ik heb, maar ik weet zeker dat ze toch niets gaan doen. Ik heb zelfs gevraagd voor een inwendig onderzoek naar hoeveel cm ontsluiting maar hun vonden dit niet belangrijk. Ze zei letterlijk; stel dat je 2 cm ontsluiting hebt dan zeg ik; hartstikke mooi maar dan ga ik weer naar huis, ik kan dan toch niks doen. Maar voor mezelf vind ik dit wel belangrijk.
Heb ik het recht om naar het ziekenhuis te gaan als zij weigeren mij te helpen?
En hadden jullie tijdens die weeën ook een nogal stille baby? Hij beweegt aanzienlijk minder dan eerst maar dit zou ook kunnen komen doordat alles aan het '' rommelen'' is toch?