TS heb je al iets gevonden, of ga je iets huren/kopen? Ben ook benieuwd naar andere ervaringen omdat ik er ook over na aan het denken ben met winterdepressie.
Ik zou er iig niet te lang meer over nadenken... de zon is nu wel echt weg en wil je er deze winter echt veel profijt van hebben zou ik toch wel gaan beginnen. Hier staat de lamp alweer tijdje elke dag aan.
Ik ga de philips lamp met blauw licht bestellen! De HF4320. Deze week scheen de zon hier veel, helaas is dat nu weer afgelopen, het komt er nu dus echt aan. Ik laat je weten wat ik ervan vind!
Ik heb de Philips HF3419/02 Up Energy Light Daglichtlamp. Ik gebruik hem wel voor winterdepressie en zit er in de herfst en winter regelmatig even achter. Afhankelijk van hoe mijn stemming is, een kwartiertje tot een half uur. Ik zet hem gewoon neer in de studeerkamer en pak een studieboek, werkt ideaal. Direct een motivatie om 's ochtends al te beginnen met studeren
Update: Ik gebruik de lamp nu anderhalve week, in combinatie met elke dag 500 microgram vitamine D. Helemaal objectief de lamp beoordelen kan ik dus niet. Enfin, ik heb geen winterdepressie, voel me stabiel en ben rustig. Ik ben erg blij dat het nu zo goed gaat . Ik zet de lamp 's morgens gewoon aan als ik aan het ontbijten ben, ideaal!