Mijn oma heeft ook meerdere keren een delier gehad. Hoorde overigens ook heel lang muziek in haar hoofd.
Haldol werd ze alleen maar slechter van en niet beter. Knapte op toen ze dat niet meer kreeg. Geloof dat ze de laatste keer ook een ander medicijn gekregen heeft.
De eerste paar keren knapte ze goed op maar de laatste keer, 2 jaar geleden, is ze nooit echt uit gekomen. Ze was toen ook 88 dus wellicht fysiek ook gewoon op... ze was toen ook dusdanig slecht dat we de uitvaart al aan het bespreken waren met de familie. Is ze weer van opgekrabbeld maar die laatste 2 jaar zijn voor haar vreselijk geweest. Twee weken geleden heeft ze eindelijk haar rust gevonden. Maar nogmaals: ze was ook gewoon oprecht op.
Weet nog precies hoe vreselijk machteloos ik me voelde toen. Je kunt zo weinig doen.. gewoon er zijn en idd het niet te ingewikkeld maken. Gerust stellen als ze enge wanen heeft. Mijn oma herbeleefde de oorlog en zag enorme insecten op het plafond

Bij haar was stress/angst overigens een enorme trigger, ze zou toen gaan verhuizen naar bejaardenhuis en zag daar vreselijk tegenop. Ook zorgde ze slecht voor zichzelf qua eten.
Heel veel sterkte gewenst iig. Het is echt hartverscheurend om je oma zo te moeten zien. Maar in principe zou het weer over moeten gaan, hou je daar aan vast!