Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Ik heb ook het gevoel dat ik me, sinds dat ik in dit topic heb gereageerd, slechter voel haha. Erg veel last van mijn keel ook en doffe hoofdpijn. Heb me maar in een joggingpak op de bank gesetteld.
Donna89 schreef:Jeej wat een zieken
Ik heb juist de kleine weer 'ziek'
Chronische verkoudheid sinds zijn longonsteking en RS virus in april.
Na antibiotica vorige week kreeg hij 3 dagen fiks koorts en verkoudheid is nu 3 dubbel en dwars weer terug. En maar hoesten het arme ventje. en al 1,5 week aan de diarree![]()
Mijn buik begon ook al te rommelen vanmorgen
Lente schreef:Aaaah klote is dat he Liselot? Eigenlijk 'kan' je niet ziek zijn als moeder maar dat punt dat je echt niet meer voor- of achteruit kan... Blegh!
Bloemetje75 schreef:Ja ook ziek. Niet misselijk gelukkig, vooral heel moe, luchtweginfectie, nare hoest daardoor, hoofdpijn. Al bijna 2 weken. Antigrippine, nog meer vit C en paracetamol deden niet genoeg. Nu dus toch maar kuurtje. Als moeder van 3 met een man in het buitenland, is in bed kruipen gewoon niet realistisch. Ik hobbel dus op halve kracht rond met af en toe half uur hangen op de bank en vroeg maar bed.
Smee__ schreef:Oh heerlijk een klaagtopicIk voel me al een paar weken min. Last van m'n oren, keelpijn, alles zit vol, hoofdpijn en flinke spierpijn. En iedere keer als ik er net vanaf lijk te zijn lijkt het wel alsof ik weer opnieuw aangestoken ben door iemand ofzo. Zwaar vermoeiend