Herfstgriep, ziek zwak misselijk, wie allemaal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Re: Herfstgriep, ziek zwak misselijk, wie allemaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:40

Marije is smorgens langsgekomen en we zijn smiddags opgehaald door mijn moeder. Gaat nog niet veel beter, al hoef ik niet meer over te geven. Had gehoopt vandaag toch een stuk beter te pas te zijn. Kan mijn eigen zoon niet eens optillen of een luier verschonen

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:42

Ik heb ook het gevoel dat ik me, sinds dat ik in dit topic heb gereageerd, slechter voel haha. Erg veel last van mijn keel ook en doffe hoofdpijn. Heb me maar in een joggingpak op de bank gesetteld.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:42

Mijn schoonzusje, zes weken geleden, heftige hoofdpijn/nekpijn en overgeven. Totaal 13 kilo afgevallen en vorige week door de scan gehaald met vermoeden op een vreemd iets aangezien ze dubbel bleef zien. Gelukkig niets beschadigt in het koppie, na een scan bij de oogarts bleken de ogen en oogzenuwen intact. Het kan alleen nog lang duren voor alles hersteld is. Moet met rust genezen.
Ik weet niet welk virus dit heeft veroorzaakt maar heftig was het wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:48

Maanlicht schreef:
Ik heb ook het gevoel dat ik me, sinds dat ik in dit topic heb gereageerd, slechter voel haha. Erg veel last van mijn keel ook en doffe hoofdpijn. Heb me maar in een joggingpak op de bank gesetteld.

Haha, hier reageren was een slecht idee :')

Lis, balen dat het nog steeds zo slecht gaat. Hopen ook dat T het niet overneemt :\

Jeetje, heftig Bigone, dat is wel een hardnekkig virus dan zeg!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:52

Dat hoop ik ook, zo'n zieke baby is ook niets waard :\

Bigone: jee wat heftig van je zus zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:54

Aaaah klote is dat he Liselot? Eigenlijk 'kan' je niet ziek zijn als moeder maar dat punt dat je echt niet meer voor- of achteruit kan... Blegh!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:57

dit bericht geplaatst 2 uur geleden in het SSS kippenhok:
Donna89 schreef:
Jeej wat een zieken
Ik heb juist de kleine weer 'ziek'
Chronische verkoudheid sinds zijn longonsteking en RS virus in april.
Na antibiotica vorige week kreeg hij 3 dagen fiks koorts en verkoudheid is nu 3 dubbel en dwars weer terug. En maar hoesten het arme ventje. en al 1,5 week aan de diarree :(

Mijn buik begon ook al te rommelen vanmorgen ;(

Sindsdien al 4 x naar de wc kunnen rennen :( spierpijn en vooral zere rug....
Het zal toch niet.,.,

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:57

Beterschap allemaal!

Ik ben net een beetje herstellende, was erg verkouden, kreeg fikse voorhoofdontsteking en last van mijn oor :(:)
Het was een tijd geleden dat ik zo erg verkouden was.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:58

Ik ben er gelukkig net vanaf :j
Begon een paar weken geleden met flinke keelpijn, daarna hoofdpijn en gewoon flink ziek zwak en misselijk. Ben er een flinke week ziek van geweest.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:59

Lente schreef:
Aaaah klote is dat he Liselot? Eigenlijk 'kan' je niet ziek zijn als moeder maar dat punt dat je echt niet meer voor- of achteruit kan... Blegh!

Ik kon hem gisterochtend niet eens uit bed krijgen. Zo erg als nu is het ook echt al jaren niet meer geweest, hoop dat ik er ook voor een paat jaar weer vanaf ben

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:18

Ik doe mee *\o/*
Als je de hele dag aan het hoesten bent is het niét aan te raden een sprintje te trekken om de trein te halen. M'n longen branden :+
90% op kantoor zit te hoesten. M'n ma heeft koorts. Dus daar moet de dader wel tussenzitten die mij heeft aangestoken!
Maar ik laat het hierbij. Morgen is spontaan m'n keelpijn, hoofdpijn, hoesten en dichte oren weg. O:)

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:18

De kinderen komen al weer thuis met verhalen over welke kinderen er in de klas allemaal ziek zijn. Dan weet ik genoeg en kan gaan aftellen.. :')

Beterschap iedereen!

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:19

Was even bang dat ik het ook zou hebben, nadat ik de WC van dichtbij mocht bekijken voor zowel de voor- als achterkant :/ Maar daar bleef het bij, dus ik gok dat ik voedselvergiftiging had.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:23

Bloemetje75 schreef:
Ja ook ziek. Niet misselijk gelukkig, vooral heel moe, luchtweginfectie, nare hoest daardoor, hoofdpijn. Al bijna 2 weken. Antigrippine, nog meer vit C en paracetamol deden niet genoeg. Nu dus toch maar kuurtje. Als moeder van 3 met een man in het buitenland, is in bed kruipen gewoon niet realistisch. Ik hobbel dus op halve kracht rond met af en toe half uur hangen op de bank en vroeg maar bed.

Ja hier dus nog een, snotteren en niezen, koud en dan weer warm. Hoofdpijn. :brr:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:42

Ik ben nog niet ziek, maar heb wel een paar nachten gehad dat ik het ijskoud had.
Zo koud dat ik niet eens in slaap kon vallen, nadat ik sokken en een dikke vest aan had gedaan ben
ik heel goed de nacht door gekomen.
(Weet niet of dit bij ziek worden hoort of is het gewoon iets anders)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:47

Hier ook de hele dag buik aan het rommelen, erg moe en vanmorgen misselijk boven de pot gehangen. Ik hoop dat het met een sisser afloopt want zwanger dus amper medicatie wat ik kan nemen of ik moet langs de huisarts dit weekend. Nu nog even lekker op de bank.

Smee__Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:50

Oh heerlijk een klaagtopic :') Ik voel me al een paar weken min. Last van m'n oren, keelpijn, alles zit vol, hoofdpijn en flinke spierpijn. En iedere keer als ik er net vanaf lijk te zijn lijkt het wel alsof ik weer opnieuw aangestoken ben door iemand ofzo. Zwaar vermoeiend :=

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:56

Oh cemlys dat is minder ja.

Ik heb manlief al geappt dat ie de TV ff verplaatst, dan kan ik vanavond vanaf de wc TV kijken :)F

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:01

Ja ik kom me ook melden hoor. Niet dat ik flinke griep heb maar het kwakkelt al 2 weken af en aan. Beetje keelpijn, beetje snotteren, ploppende oren pffft. Mn man loopt ook te snotteren en te hoesten, maar t zet nog niet echt door. Als extra toetje heeft mn verstandskies ook besloten een groeispurt in te zetten dus ook lekker veel pijn in mn bakkes.. Oh joy :P

Dawn1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:03

Vriendlief is ook ziek, ik wil echt niet ziek worden want we gaan volgende week naar Martin Garrix, dus ja beetje balen zeker omdat vriendlief standaard 2 weken ziek is.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:27

Smee__ schreef:
Oh heerlijk een klaagtopic :') Ik voel me al een paar weken min. Last van m'n oren, keelpijn, alles zit vol, hoofdpijn en flinke spierpijn. En iedere keer als ik er net vanaf lijk te zijn lijkt het wel alsof ik weer opnieuw aangestoken ben door iemand ofzo. Zwaar vermoeiend :=

Precies dit!!!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:38

Ik meld mij ook! Vanaf maandag al niet lekker en veel hoesten, nog wel naar stage en school geweest maar vannacht slecht geslapen en beroerd geworden.

Heb verhoging, hele lijf doet zeer, hoest nog steeds en inmiddels zitten mijn holtes ook fijn dicht waardoor ik hoofdpijn heb en ontzettend duf ben. Heb totaal geen eetlust en keelpijn. Vandaag dus maar niet naar school gegaan en mezelf op de bank genesteld.

Beterschap iedereen :(:)

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:44

Hier het ook zitten, het liefst wil ik in mijn bed kruipen maar kruipt/loopt hier een peuter in huis dus geen optie.
Mijn vriend werkt dan nog heel het weekend, s weg van 5.30u en pas thuis tegen 19u dus aan hem heb ik ook niet veel en heb niemand om op de kleine te letten.

In zo'n geval besef ik nog maar is al te goed hoe fijn het is om een opvangnetwerk te hebben :(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:05

Ik liep ook al ruim een week te sukkelen hoor en nu nog steeds hoesten en wat snotteren. Ben ook gaar van de AB voor de voorhoofdsholteontsteking maar gaat al een stuk beter dan vorige week.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:14

Ik werk in het onderwijs, kleuters, had twee zieken afgelopen week. Maar ja, zelf heb ik blijkbaar een dijk van een immuunsysteem; je hardt wel goed af, bij al die snotneuzen :')
Nergens last van dus hier :D En dat wens ik wel zo te houden gaarne :+

Beterschap iedereen, hopelijk is het geen man flu :=
Afbeelding