Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leffroi schreef:Ik werk bij een dierenarts en als er mensen zijn die uiteindelijk toch voor niks komen, rekenen ze echt geen consult. Zou wat zijn zeg..
Shiloh schreef:Leffroi schreef:Ik werk bij een dierenarts en als er mensen zijn die uiteindelijk toch voor niks komen, rekenen ze echt geen consult. Zou wat zijn zeg..
Ik vind dat eigenlijk wel raar. Je komt toch voor een consult? Als er niks aan de hand blijkt te zijn, is dat het resultaat van het consult. Anders krijg je van die mensen die de deur bij de dierenarts plat lopen elke keer als fikkie eens scheef poept.
Leffroi schreef:Nou dat valt best mee hoor. Maar om een heel consult te betalen om vast te stellen dat een dier bijv. vlooien heeft.. Meer dan vlooiendruppels mee geven kunnen we ook niet doen. De psycholoog van TS kon helaas ook niks voor haar doen. Om dan een heel consult te betalen vind ik wat te gortig. Wel erg makkelijk verdiend dan..
maaikemuis schreef:Edit: uiteindelijk komt het uit de lengte of de breedte. Niet 130 euro betalen betekent dat de consultkosten daarna voor alle patiënten omhoog moeten.
Joolien schreef:Wees blij dat je bent doorverwezen door je dietiste, iemand maakt zich zorgen om jou. En dat ze dat dan niet direct naar de geode persoon doet, ja dat kan zij vantevoren misschien ook niet weten? Zij is immers geen psycholoog, maar dietiste. Dat de psycholoog erachter komt dat ze jou niet voldoende kan helpen en door wil sturen, wees blij! Ze wil je naar iemand toe sturen die je nog beter kan helpen!! Dat jij dan vervolgens denk dat het wel meevalt(wat vaak een gedachte is als het allemaal te dichtbij komt, want o weej straks raak je de controle kwijt), is niet aan hun, zij hebben het beste met jou voor, ze willen je zo goed mogelijk proberen te helpen! En al waar jij je druk om maakt, zijn de kosten... Jammer.