Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goriginal schreef:Haha lijkt me alleen maar cool haha als je echt niet meer in je broeken past haha, to many gains to makeIemand die zn ervaringen wil delen over bodybuilding en instagram? Of je t apart doet van een 'normaal account', of gewoon een insta account waar je alles op zet. Hoe je met de wat 'naaktere' fotos ook omgaat en dat soort dingen. Heb daar zelf nog geen weg in gevonden..
F_Orumster schreef:Wanneer ben je een bodybuilder en wanneer gewoon lekker doelgericht op groei aan het krachttrainen?
BoydS schreef:F_Orumster schreef:Wanneer ben je een bodybuilder en wanneer gewoon lekker doelgericht op groei aan het krachttrainen?
Bodybuilding heb ik voor dit forum maar even gebruik als een groot begrip. Zelf zie ik bodybuilding wel echt trainen voor bv een bikini fitness wedstrijd. Ik denk dat het begrip wel veel verschillende interpretaties heeft dus tja
Mixje90 schreef:Hoi,
Kom even binnenvallen met een vraagje. Hoe bepalen jullie wanneer het cutten wel afgelopen is en je start met bulken?
Mixje90 schreef:Hoi,
Kom even binnenvallen met een vraagje. Hoe bepalen jullie wanneer het cutten wel afgelopen is en je start met bulken?