Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan er maar niet aan wennen, heb je een golden secret?

Iemand die zn ervaringen wil delen over bodybuilding en instagram? Of je t apart doet van een 'normaal account', of gewoon een insta account waar je alles op zet. Hoe je met de wat 'naaktere' fotos ook omgaat en dat soort dingen. Heb daar zelf nog geen weg in gevonden.. goriginal schreef:Haha lijkt me alleen maar cool haha als je echt niet meer in je broeken past haha, to many gains to makeIemand die zn ervaringen wil delen over bodybuilding en instagram? Of je t apart doet van een 'normaal account', of gewoon een insta account waar je alles op zet. Hoe je met de wat 'naaktere' fotos ook omgaat en dat soort dingen. Heb daar zelf nog geen weg in gevonden..
enige doel lijf en spieren op conditie houden zodat knie alles beter aankan omdat de spieren het opvangen beter. En voorkomen dat ik weer fysiek achteruit ga. en ik heb er lol in ook nog.
voorzichtig begonnen op twee keer per week en nivo nul ongeveer. Nu meestal 3 keer per week omdat ik niet meer alles in de tijd getraind krijg. Omdat de oefeningen uitbreiden en de herhalingen toenemen. Ben nu gesplitst met de oefeningen.
Verder zit ik nu in de bulkfase, wil deze winter vooral veel quad/hamstring/bilspieren opbouwen, ik heb nu 3 beendagen per week waarvan 1 hamstring/bil en 2 quads/bil. De rest is verdeelt voor bovenlichaam. Voor benen doe ik in de middelreprange, dus 10-15 reps en dan x 3/4. Af en toe een superset met hogere reps als burnout. Ik doe 4 oefeningen ongeveer per training.
Biceps en triceps 2 oefenigen, borst schouders en rug 3. F_Orumster schreef:Wanneer ben je een bodybuilder en wanneer gewoon lekker doelgericht op groei aan het krachttrainen?
) en was ruim een half jaar geleden de lesjes op de sportschool een beetje beu. Resultaat was er niet echt, oke, ik werd wel sterker maar ik wilde droger worden en echt gespierder.
BoydS schreef:F_Orumster schreef:Wanneer ben je een bodybuilder en wanneer gewoon lekker doelgericht op groei aan het krachttrainen?
Bodybuilding heb ik voor dit forum maar even gebruik als een groot begrip. Zelf zie ik bodybuilding wel echt trainen voor bv een bikini fitness wedstrijd. Ik denk dat het begrip wel veel verschillende interpretaties heeft dus tja
Bodybuilden zie ik echt als bodybuilders met wedstrijddoel.Mixje90 schreef:Hoi,
Kom even binnenvallen met een vraagje. Hoe bepalen jullie wanneer het cutten wel afgelopen is en je start met bulken?
Mixje90 schreef:Hoi,
Kom even binnenvallen met een vraagje. Hoe bepalen jullie wanneer het cutten wel afgelopen is en je start met bulken?