Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Cayenne, mirtazapine geven ze in lage dosis idd ook voor slaapproblemen.
Heb het liggen hier, maar het werkte mijn immuuntherapie tegen, staat ook in de bijsluiter trouwens dat het die impact kan hebben.
Maar ik heb echt geslapen die nacht, goddelijk.
Voelde me alleen zo emotieloos, ja niet gek..
yeentll schreef:Ik ga straks of morgenochtend even in op de bovenstaande berichten + de ontvangen pb's. Momenteel lig ik op bed bij mijn vriend en zit hij nog even in de woonkamer een film te kijken. Ik heb 2,5 bromazepam op en kan het tot op heden nog redelijk rustig houden. Ik heb wel de welbekende zweethanden en een wat versnelde hartslag, maar mijn lichaam verstand reageert er verder niet op. Ik hoop dat ik zo lekker in slaap kan vallen en morgenochtend pas wakker word. Want ik heb nu dus de angst dat ik midden in de nacht wakker ga worden en niemand me kan helpen... Omdat iedereen dan slaapt en dan ik een blok aan iemands been ben omdat ik ze wakker moet maken.
Cayenne schreef:moonfish13 schreef:Cayenne, mirtazapine geven ze in lage dosis idd ook voor slaapproblemen.
Heb het liggen hier, maar het werkte mijn immuuntherapie tegen, staat ook in de bijsluiter trouwens dat het die impact kan hebben.
Maar ik heb echt geslapen die nacht, goddelijk.
Voelde me alleen zo emotieloos, ja niet gek..
Bedankt voor het delen! Fijn om te lezen dat er iemand is die er ervaring mee heeft.
Ik heb idd 15 mg voorgeschreven gekregen en volgens mij is dat erg laag.
Cayenne schreef:Ik bedoelde het niet rot, hoor! Maar ik zie nu toevallig ook je reactie in dit topic en omdat we in dezelfde topics hadden gereageerd en dus dezelfde problemen hebben, vond ik het wel opvallend
MusicIsLife schreef:Ik heb/had ook een angststoornis. Ik was vroeger echt bang voor alles. Inmiddels heb ik al onzettend veel overwonnen en houd ik me de laatste tijd ook echt bezig met overwinningen maken voor mezelf. Het heeft een hele hoop tijd nodig gehad en ontzettend veel emergie gekost, maar steeds weer als ik nu iets doe waar ik eerst voor in mijn broek scheet geeft dat weer een hele boost aan mijn zelfvetrouwen. Ik ben nog steeds wel een drukmakertje en ik ben nog steeds druk dingen te overwinnen nu ik die drive te pakken heb, maar ik denk dat sommige angsten ook best mogen, angsten waar zoveel meer mensen last van hebben. Dat laat ik verder denk ik wat mee 'slijten' en daar kan ik mee omgaan.
Citaat:Er staat me nog een grote opgave tewachten in decemberen als dat allemaal goed verloopt, dan denk ik dat het genoeg is geweest
dan heb ik mezelf inmiddels zover uitgedaagd, dat ik met de rest van de angsten die nog resten maar moet leren omgaan en laten slijten door de jaren heen of gewoon accepteren dat deze er zijn en veel meer mensen last hebben van deze angsten.
Wat ik hiermee wil zeggen. Het kost veel energie en er gaat zeker wat tijd overheen, maar je kunt een heel eind komen!!